Gjest Anonymous Skrevet 1. september 2004 #1 Skrevet 1. september 2004 Alle har vi vel prøvd ymse obber før vi sitter der vi er i dag. Hva er din verste jobbopplevelse.?
Gjest Poirot Skrevet 1. september 2004 #2 Skrevet 1. september 2004 Har egentlig aldri hatt noen virkelig ille jobb, og jeg har jobbet i kassa på Rimi, på gølvet, på skole, i byråkrati og med mennesker.
Gjest Anonymous Skrevet 3. september 2004 #3 Skrevet 3. september 2004 I min ungdom var jeg blomsterbud. Phu....ikke snakk om bil eller noe. Gikk langt. 50 kr.uken. Nye sko kostet mere enn hva jeg tjente.
ivanka Skrevet 3. september 2004 #4 Skrevet 3. september 2004 avisbud sugde, det samme gjorde telefonsalg. jeg er en elendig telefonselger og hadde 100% provisjonsbasert lønn. assisterende butikksjef var også temmelig ille, men det hadde med forholdene på min spesifikke arbeidsplass å gjøre. dustesjef, diverse brudd på arbeidsmiljøloven etc. og så jobbet jeg på en spesialskole der opplegget var hinsides uprofesjonelt og 50% av de ansatte til enhver tid var sykmeldte og du kunne telle på en hånd hvor mange som holdt ut mer enn en måned i løpet av det året jeg var der. ikke helt sikker på hva som var verst. aaargh!
Gjest Pet Skrevet 3. september 2004 #5 Skrevet 3. september 2004 Var stuepike på Hotell Bristol én dag. Passet ikke for en som hater å skifte på senger...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå