AnonymBruker Skrevet 3. juni 2015 #1 Skrevet 3. juni 2015 Barnet mitt bytta skole for 2 mnd siden, og har bursdag i sommer. Jeg er så usikker på hvordan jeg skal gjøre det med Barneselskapet! Jeg har lyst til å invitere gutta fra gamleskolen og fra nye, men det blir jo alt for mange! Er det ok å invitere bare fra nye skolen? Ser ingen annen mulighet jeg.Anonymous poster hash: dd099...b0e
Fireflies Skrevet 3. juni 2015 #2 Skrevet 3. juni 2015 Har du hørt med sønnen hva han ønsker? Man trenger kanskje ikke invitere alle fra gamleskolen, men de han kom best overens med og mange fra den nye skolen
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2015 #3 Skrevet 3. juni 2015 Jeg hadde laget til to selskap jeg, et for gamleklassen som da blir en grei avslutning. Og et for nye klassen for en grei start Anonymous poster hash: 64155...2d2
skruf Skrevet 3. juni 2015 #4 Skrevet 3. juni 2015 Første bursdagselskapet her etter skolebytte så inviterte jentungen de jentene fra gamleklassen som hun var mest sammen med, og i tillegg alle jentene i den nye klassen. Viktig å invitere de nye mtp at barnet skal fortsette å gå i den nye klassen og etablere nye vennskap. Ja, det ble litt mange første gangen hun hadde bursdag etter skolebytte, men året etter stabiliserte det seg mere. Hun har fortsatt to gode venninner fra gamleklassen som hun også er med på fritiden, så de jentene kommer naturlig nok i bursdag nå også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå