AnonymBruker Skrevet 3. juni 2015 #1 Skrevet 3. juni 2015 Har blitt kjent med en mann, og vi snakket i et par uker før vi møttes. Vi snakket litt om hva vi ville mtp. at vi møttes på tinder, jeg sa jeg ikke forventet drømmeprinsen men var ikke interessert i bare sex og selv sa han at han tok det litt som det kom. Vi møttes veldig uformelt og sa ingenting om at det var en date, det var veldig koselig og vi hadde mye å snakke om. Vi hadde sex, noe jeg ikke angrer på fordi det var veldig deilig, men også redd for om det ødela fremtidige sjanser da jeg synes han er veldig kjekk og snill mann som kunne blitt mer. Det gikk noen dager så møttes vi igjen da hadde vi også sex og koste litt etter det. Det er en uke siden vi møttes sist nå, og vi skal møtes igjen i kveld. Vi har snakket mye siden da men det har ikke vært flørting, har på en måte bare snakket men føler ikke jeg har blitt ordentlig kjent med han heller, og vi har ikke snakket mer om hva vi vil. Kommer ikke til å tørre å spørre når vi skal møtes i kveld, og vet ikke selv hva jeg vil. Tror jeg begynner å bli betatt men samtidig synes jeg det er spennende sånn det er nå, når vi vet så lite om hverandre og bare har sex, men også gøy i hverandres selskap når vi møtes. Men hva ville dere trodd om dere var i min situasjon? Vi er 21 og 22 år og har ikke kunne møttes den siste uken på grunn av eksamener. Anonymous poster hash: 92653...f72
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2015 #2 Skrevet 3. juni 2015 Ser dessverre at det kom opp to tråder nå, det var ikke meningen, men vi kan jo bruke denne? Og til dere som ikke er helt sikker, FWB = friends with benefits Anonymous poster hash: 92653...f72
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2015 #3 Skrevet 3. juni 2015 Jeg ville påstått at det er mer I bildet hvis dere gjør mye annet sammen enn bare være med hverandre på en kveld foran tv og I senga. Prøv å tilbringe en hel helg med hverandre, og gjør litt forskjellig som gå tur og lag mat sammen og diverse. Det er aldri for tidlig for sånt Anonymous poster hash: 531dc...497
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2015 #4 Skrevet 3. juni 2015 Vel, min gamle FWB blandet disse uttrykkene hele tiden, jeg vet ikke helt om du bør legge så mye oppi definisjoner og prøve å putte ting i bokser så lenge dere ikke er "i et fast forhold". Anonymous poster hash: 3affb...34d
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2015 #5 Skrevet 3. juni 2015 All spenning blir jo borte om jenta blir needy og vil definere ting. Og vil du virkelig definere ting med en fyr som du nesten ikke kjenner? Oser bare desperasjon av slikt, at du vil bli sammen med hvem som helst om du skjønner. Men et råd fra meg er å dra på skikkelige dates. På kafè, kino, piknik, tur i skogen/på fjellet, gå på restaurant osv. Det er jo typiske date/kjæresteting som gjør at dere blir kjent med hverandre. Å bare dra hjem til hverandre for å se film i 20 minutter og deretter ha sex blir nok lite fruktbart i lengden. Anonymous poster hash: eaeb9...5d6 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2015 #6 Skrevet 3. juni 2015 Ærlig talt, hva er forskjellen? Ikke heng deg så mye opp i begrepene, om du gjør det blir det det diskusjonen kommer til å dreie seg om. Det er som å krangle om musikksjangre. Spørsmålet er om du er interessert i et forhold med ham, og han med deg. Anonymous poster hash: fd0a8...1cd
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2015 #7 Skrevet 3. juni 2015 Jeg ville påstått at det er mer I bildet hvis dere gjør mye annet sammen enn bare være med hverandre på en kveld foran tv og I senga. Prøv å tilbringe en hel helg med hverandre, og gjør litt forskjellig som gå tur og lag mat sammen og diverse. Det er aldri for tidlig for sånt Anonymous poster hash: 531dc...497 Ja, vi har bare møttes to ganger og da var det jo foran tv, vi har jo begge vært veldig opptatt med eksamener, så vi har ikke hatt så mye tid så ble bare to kvelder. Men nå som ferien har startet kan vi jo kanskje få til noe mer. Vet bare ikke helt hvordan jeg skal være i kveld, burde vi ikke ha sex? For jeg vil jo, og vil ikke nekte meg selv det, og har ikke lyst til å "tenke taktisk" akkurat. Spurte faktisk om vi kunne finne på noe den ene dagen, altså noe som hadde betydd at vi ikke hadde hatt sex og da sa han ja, men det fadet ut siden jeg måtte gjøre noe annet den dagen. Men vet jo ikke hvor lyst han hadde da for han ga ikke noe initiativ den dagen, før jeg sa at jeg ikke kunne likevel. Litt redd for å spørre om andre ting fordi jeg er jo redd han skal si nei, men da finner jeg også ut hva han vil så slipper jeg å utvikle noen følelser eller noe, men vil ikke gi slipp på sexen heller.. den var så bra! Vel, min gamle FWB blandet disse uttrykkene hele tiden, jeg vet ikke helt om du bør legge så mye oppi definisjoner og prøve å putte ting i bokser så lenge dere ikke er "i et fast forhold". Anonymous poster hash: 3affb...34d Ja, jeg mente ikke at jeg trengte en definisjon nå. Men vil vite om det går i en fwb-retning, eller noe mer- retning, for jeg vet ikke om jeg skal la meg selv falle eller ikke! Vil jo ikke bli såret ts Anonymous poster hash: 92653...f72
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2015 #8 Skrevet 3. juni 2015 All spenning blir jo borte om jenta blir needy og vil definere ting. Og vil du virkelig definere ting med en fyr som du nesten ikke kjenner? Oser bare desperasjon av slikt, at du vil bli sammen med hvem som helst om du skjønner. Men et råd fra meg er å dra på skikkelige dates. På kafè, kino, piknik, tur i skogen/på fjellet, gå på restaurant osv. Det er jo typiske date/kjæresteting som gjør at dere blir kjent med hverandre. Å bare dra hjem til hverandre for å se film i 20 minutter og deretter ha sex blir nok lite fruktbart i lengden. Anonymous poster hash: eaeb9...5d6 Ærlig talt, hva er forskjellen? Ikke heng deg så mye opp i begrepene, om du gjør det blir det det diskusjonen kommer til å dreie seg om. Det er som å krangle om musikksjangre. Spørsmålet er om du er interessert i et forhold med ham, og han med deg. Anonymous poster hash: fd0a8...1cd Ja, derfor jeg ikke vil mase på han om det. Og jeg er ikke desperat etter å finne ut hva vi er, det er som sagt veldig tidlig, men som sagt begynner jeg å bli betatt, og om det fortsetter slik kan jeg bli forelsket, og da hadde det vært kjedelig å finne ut at han var var med meg for å ha sex. Lurer bare på om han liker meg eller ikke, vet jo dere ikke har svaret, og tror ikke han har svaret heller, etter så kort tid, men håpet at hvordan kontakt vi hadde kunne være en slags indikator Anonymous poster hash: 92653...f72
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2015 #9 Skrevet 3. juni 2015 Ja, vi har bare møttes to ganger og da var det jo foran tv, vi har jo begge vært veldig opptatt med eksamener, så vi har ikke hatt så mye tid så ble bare to kvelder. Men nå som ferien har startet kan vi jo kanskje få til noe mer. Vet bare ikke helt hvordan jeg skal være i kveld, burde vi ikke ha sex? For jeg vil jo, og vil ikke nekte meg selv det, og har ikke lyst til å "tenke taktisk" akkurat. Spurte faktisk om vi kunne finne på noe den ene dagen, altså noe som hadde betydd at vi ikke hadde hatt sex og da sa han ja, men det fadet ut siden jeg måtte gjøre noe annet den dagen. Men vet jo ikke hvor lyst han hadde da for han ga ikke noe initiativ den dagen, før jeg sa at jeg ikke kunne likevel. Litt redd for å spørre om andre ting fordi jeg er jo redd han skal si nei, men da finner jeg også ut hva han vil så slipper jeg å utvikle noen følelser eller noe, men vil ikke gi slipp på sexen heller.. den var så bra! Ja, jeg mente ikke at jeg trengte en definisjon nå. Men vil vite om det går i en fwb-retning, eller noe mer- retning, for jeg vet ikke om jeg skal la meg selv falle eller ikke! Vil jo ikke bli såret ts Anonymous poster hash: 92653...f72 Blir for dumt å plutselig innføre sex-nekt nå etter at dere allerede har hatt det flere ganger. Men ta initiativ til å møtes på steder hvor det er unaturlig å ha sex, f eks dra på kafè eller kino sammen. Det er ved å gjøre kjæresteting og å dra på dates at dere beveger dere ut av FWB og inn mot kjærestedefinisjonen Men for all del, dra gjerne hjem med ham etterpå så fremt du føler deg komfortabel og trygg Anonymous poster hash: eaeb9...5d6 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2015 #10 Skrevet 3. juni 2015 Ja, vi har bare møttes to ganger og da var det jo foran tv, vi har jo begge vært veldig opptatt med eksamener, så vi har ikke hatt så mye tid så ble bare to kvelder. Men nå som ferien har startet kan vi jo kanskje få til noe mer. Vet bare ikke helt hvordan jeg skal være i kveld, burde vi ikke ha sex? For jeg vil jo, og vil ikke nekte meg selv det, og har ikke lyst til å "tenke taktisk" akkurat. Spurte faktisk om vi kunne finne på noe den ene dagen, altså noe som hadde betydd at vi ikke hadde hatt sex og da sa han ja, men det fadet ut siden jeg måtte gjøre noe annet den dagen. Men vet jo ikke hvor lyst han hadde da for han ga ikke noe initiativ den dagen, før jeg sa at jeg ikke kunne likevel. Litt redd for å spørre om andre ting fordi jeg er jo redd han skal si nei, men da finner jeg også ut hva han vil så slipper jeg å utvikle noen følelser eller noe, men vil ikke gi slipp på sexen heller.. den var så bra! Ja, jeg mente ikke at jeg trengte en definisjon nå. Men vil vite om det går i en fwb-retning, eller noe mer- retning, for jeg vet ikke om jeg skal la meg selv falle eller ikke! Vil jo ikke bli såret ts Anonymous poster hash: 92653...f72 Det du ber om der er jo nettopp en definisjon, du vil vite om han er forelsket før han vet om han er det selv. Å skulle mase frem følelser er sjelden positivt. ... Og om du er redd for å bli såret så burde du ikke hatt sex så tidlig... Beklager men slik er det jo... For du er jo tydeligvis ei som utvikler følelser av å ha sex. Anonymous poster hash: eaeb9...5d6 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2015 #11 Skrevet 3. juni 2015 Det du ber om der er jo nettopp en definisjon, du vil vite om han er forelsket før han vet om han er det selv. Å skulle mase frem følelser er sjelden positivt. ... Og om du er redd for å bli såret så burde du ikke hatt sex så tidlig... Beklager men slik er det jo... For du er jo tydeligvis ei som utvikler følelser av å ha sex. Anonymous poster hash: eaeb9...5d6 Ber ikke om en difinisjon nei, trenger ikke vite om vi holder på , eller dater, men hva som er av interesse for han, helst uten å spørre. Får ikke følelser av sex, har visst hvem dette har vært en stund, og har vært avstandsbetatt og etter vi begynte å snakke så har det blitt mer. Men jeg har jo ikke ordentlige følelser nå, og om jeg vet at han ikke er interessert i noe så vil jeg kanskje fortsette å ha sex med han, men da uten forhåpninger om noe mer og da utvikles ikke følelser for meg. Men liker ikke å snakke om følelser og slikt, spesielt ikke etter så kort tid så det hadde blitt en ubehagelig samtale jeg helst vil unngå. Men akkurat nå, om han hadde sagt at han bare vil ha sex- så hadde jeg ikke blitt såret, men om tre måneder så hadde jeg nok blitt det. Muligens litt rart å spørre her siden ikke kan vite hva han tenker, og ble litt for lite informasjon siden vi nettopp har blitt kjent. Får prøve å forholde meg litt kald til det hele før jeg blir mer sikker på at det er trygt å nyte betatt-følelsen ts Anonymous poster hash: 92653...f72
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2015 #12 Skrevet 3. juni 2015 Ber ikke om en difinisjon nei, trenger ikke vite om vi holder på , eller dater, men hva som er av interesse for han, helst uten å spørre. Får ikke følelser av sex, har visst hvem dette har vært en stund, og har vært avstandsbetatt og etter vi begynte å snakke så har det blitt mer. Men jeg har jo ikke ordentlige følelser nå, og om jeg vet at han ikke er interessert i noe så vil jeg kanskje fortsette å ha sex med han, men da uten forhåpninger om noe mer og da utvikles ikke følelser for meg. Men liker ikke å snakke om følelser og slikt, spesielt ikke etter så kort tid så det hadde blitt en ubehagelig samtale jeg helst vil unngå. Men akkurat nå, om han hadde sagt at han bare vil ha sex- så hadde jeg ikke blitt såret, men om tre måneder så hadde jeg nok blitt det. Muligens litt rart å spørre her siden ikke kan vite hva han tenker, og ble litt for lite informasjon siden vi nettopp har blitt kjent. Får prøve å forholde meg litt kald til det hele før jeg blir mer sikker på at det er trygt å nyte betatt-følelsen ts Anonymous poster hash: 92653...f72 Hvis det er så enkelt for deg så bare skru av følelsene dine da, til du vet mer hva han vil. Anonymous poster hash: eaeb9...5d6
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2015 #13 Skrevet 3. juni 2015 Ja, vi har bare møttes to ganger og da var det jo foran tv, vi har jo begge vært veldig opptatt med eksamener, så vi har ikke hatt så mye tid så ble bare to kvelder. Men nå som ferien har startet kan vi jo kanskje få til noe mer. Vet bare ikke helt hvordan jeg skal være i kveld, burde vi ikke ha sex? For jeg vil jo, og vil ikke nekte meg selv det, og har ikke lyst til å "tenke taktisk" akkurat. Spurte faktisk om vi kunne finne på noe den ene dagen, altså noe som hadde betydd at vi ikke hadde hatt sex og da sa han ja, men det fadet ut siden jeg måtte gjøre noe annet den dagen. Men vet jo ikke hvor lyst han hadde da for han ga ikke noe initiativ den dagen, før jeg sa at jeg ikke kunne likevel. Litt redd for å spørre om andre ting fordi jeg er jo redd han skal si nei, men da finner jeg også ut hva han vil så slipper jeg å utvikle noen følelser eller noe, men vil ikke gi slipp på sexen heller.. den var så bra! Ja, jeg mente ikke at jeg trengte en definisjon nå. Men vil vite om det går i en fwb-retning, eller noe mer- retning, for jeg vet ikke om jeg skal la meg selv falle eller ikke! Vil jo ikke bli såret ts Anonymous poster hash: 92653...f72 Du har møtt han kun to ganger og du analyserer ting ihjel allerede?? Du virker litt needy og desperat.Anonymous poster hash: 71ad0...025 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2015 #14 Skrevet 3. juni 2015 Du har møtt han kun to ganger og du analyserer ting ihjel allerede?? Du virker litt needy og desperat.Anonymous poster hash: 71ad0...025 Ja, virker sikkert slik ut i fra det jeg har skrevet. ts Anonymous poster hash: 92653...f72
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå