Gjest Anonymous Skrevet 1. september 2004 #1 Skrevet 1. september 2004 Jeg kunne tenke meg den rosa rutete jakken som kommer opp i det første bilde når man går inn på hm.com. Der det står east end meets west end. Er den bare å få tak i butikkene?
CecilieB Skrevet 1. september 2004 #3 Skrevet 1. september 2004 Sikkert noe de har på ungdomsavdelingen, men det er ikke sikkert de har fått den inn enda.
Gjest Anonymous Skrevet 1. september 2004 #4 Skrevet 1. september 2004 Jeg hadde ille lyst på en chiffong-topp fra HM som jeg så i det nye en gang. Men den hadde de ikke i butikken! Kanskje det er noen filialer som ikke tar inn alle varene???? :-?
lillen Skrevet 1. september 2004 #5 Skrevet 1. september 2004 Jeg hadde ille lyst på en chiffong-topp fra HM som jeg så i det nye en gang. Men den hadde de ikke i butikken! Kanskje det er noen filialer som ikke tar inn alle varene???? :-? Husker jeg også så en jeg ville ha i detnye på forsommeren. Men da var den allerede utsolgt i butikk...de hadde bare en tilfeldig (og feil størrelse) hengende alene. Alle hm-butikker tar nok ikke inn samme varer nei.
Gjest luskeludvig Skrevet 1. september 2004 #6 Skrevet 1. september 2004 Hei du som vil ha den rosa jakken på hm.com! Jakken er ikke kommet i butikk ennå, men vil være å finne på ungdomsavdelingene i storbyene når den kommer.....
CecilieB Skrevet 1. september 2004 #7 Skrevet 1. september 2004 Jeg hadde ille lyst på en chiffong-topp fra HM som jeg så i det nye en gang. Men den hadde de ikke i butikken! Kanskje det er noen filialer som ikke tar inn alle varene???? :-? HMs butikker er klassifisert ulikt. Noen (veldig få) får alt, noen får mindre osv. Det som blir brukt i bladene er det de som lager bladene som bestemmer. De plukker fra hovedlageret og det kan være gamle ting eller ting som ikke er kommet enda. Spør i butikken neste gang. De kan da finne ut for det om de har det, evt. når det kommer.
Gjest Anonymous Skrevet 1. september 2004 #8 Skrevet 1. september 2004 Jeg synes ofte at klærne fra H&M Rowells på nett/katalog er bedre kvalitetsmessig enn de jeg finner i butikkene.
Alterna Skrevet 1. september 2004 #9 Skrevet 1. september 2004 Jeg synes ofte at klærne fra H&M Rowells på nett/katalog er bedre kvalitetsmessig enn de jeg finner i butikkene. Jeg har inntrykk av det motsatte, bortsett fra siste jakke jeg kjøpte.
Gjest Anonymous Skrevet 2. september 2004 #10 Skrevet 2. september 2004 ..ville bare si at jakka var knallfin!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå