Gå til innhold

Har lyst på denne jakken fra HM, men hvor??

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg kunne tenke meg den rosa rutete jakken som kommer opp i det første bilde når man går inn på hm.com. Der det står east end meets west end. Er den bare å få tak i butikkene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sikkert noe de har på ungdomsavdelingen, men det er ikke sikkert de har fått den inn enda.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg hadde ille lyst på en chiffong-topp fra HM som jeg så i det nye en gang. Men den hadde de ikke i butikken! Kanskje det er noen filialer som ikke tar inn alle varene???? :-?

Skrevet
Jeg hadde ille lyst på en chiffong-topp fra HM som jeg så i det nye en gang. Men den hadde de ikke i butikken! Kanskje det er noen filialer som ikke tar inn alle varene???? :-?

Husker jeg også så en jeg ville ha i detnye på forsommeren. Men da var den allerede utsolgt i butikk...de hadde bare en tilfeldig (og feil størrelse) hengende alene.

Alle hm-butikker tar nok ikke inn samme varer nei.

Gjest luskeludvig
Skrevet

Hei du som vil ha den rosa jakken på hm.com! Jakken er ikke kommet i butikk ennå, men vil være å finne på ungdomsavdelingene i storbyene når den kommer.....

Skrevet

HMs butikker er klassifisert ulikt. Noen (veldig få) får alt, noen får mindre osv.

Det som blir brukt i bladene er det de som lager bladene som bestemmer. De plukker fra hovedlageret og det kan være gamle ting eller ting som ikke er kommet enda. Spør i butikken neste gang. De kan da finne ut for det om de har det, evt. når det kommer.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg synes ofte at klærne fra H&M Rowells på nett/katalog er bedre kvalitetsmessig enn de jeg finner i butikkene.

Skrevet
Jeg synes ofte at klærne fra H&M Rowells på nett/katalog er bedre kvalitetsmessig enn de jeg finner i butikkene.

Jeg har inntrykk av det motsatte, bortsett fra siste jakke jeg kjøpte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...