AnonymBruker Skrevet 3. juni 2015 #1 Skrevet 3. juni 2015 Jeg lurer på om dette er vanlig? Hårballene kommer ut som avføring, katten hoster de aldri opp (noe jeg har tenkt er den vanlige måten). Dessverre kommer alltid disse hårballene utenfor kattedoen også.... Noen andres katter som også har det sånn? Anonymous poster hash: b14f1...f41
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2015 #2 Skrevet 3. juni 2015 Usssj Aldri opplevd det. Prøvd å gre mer? Anonymous poster hash: 75e1e...db4
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2015 #3 Skrevet 3. juni 2015 Grer daglig, men de kommer likevel ca en gang i mnd (kanskje litt oftere). Sjelden en hyggelig overraskelse å få når det skjer... Anonymous poster hash: b14f1...f41
Minya Skrevet 3. juni 2015 #4 Skrevet 3. juni 2015 Det er helt normalt når de ikke kommer opp den andre veien. Gamlepus er helt hvit, og har ikke hostet opp mer enn en eller to hårballer i løpet av tiden vi har hatt henne (siden 2009), derimot finner jeg ofte bæsjeklumper som ser ut som spindelvevkokonger når jeg renser kattedoene. Så pelsen hennes blir halvfordøyd og kommer ut sammen med bæsjen hennes. Nå skal det sies at en skikkelig hårball fint kan se ut som en kattebæsj med pels i når den blir hostet opp også, så det kan godt hende katten din hoster dem opp når du ikke kan høre det og at det da er de du finner utenfor doen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå