Gjest GreenSky Skrevet 1. september 2004 #41 Del Skrevet 1. september 2004 Jeg er hjemme! Jeg har litt feber i og vondt i halsen i tillegg, og selv om jeg egentlig er et arbeidsjern , diskuterte jeg saken med sjefen min, og hun mente det var greit at jeg gikk hjem. Så nå er jeg hjemme. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 1. september 2004 #42 Del Skrevet 1. september 2004 Flink jente altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 1. september 2004 #43 Del Skrevet 1. september 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 1. september 2004 #44 Del Skrevet 1. september 2004 håper halsen og febern går over igjen da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 1. september 2004 #45 Del Skrevet 1. september 2004 Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 1. september 2004 #46 Del Skrevet 1. september 2004 :trøste: .. god bedring da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donnie Darko Skrevet 1. september 2004 #47 Del Skrevet 1. september 2004 artig liten historie.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå