AnonymBruker Skrevet 3. juni 2015 #1 Del Skrevet 3. juni 2015 Som tittelen sier, hva lønner seg og hva samler du på? Anonymous poster hash: 21e4f...b89 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plengionika Skrevet 3. juni 2015 #2 Del Skrevet 3. juni 2015 Vi samler SAS eurobonuspoeng, for oss lønner deg seg fordi samboeren min reiser mye via jobben med SAS. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 3. juni 2015 #3 Del Skrevet 3. juni 2015 Begge deler. Jeg bruker kortene litt hipp som happ egentlig. Samler også via Finnair. Av flyselskapene altså. I tillegg er det jo andre kredittkort jeg bruker for å samle til andre goder. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blådiamant Skrevet 3. juni 2015 #4 Del Skrevet 3. juni 2015 Mannen samler eurobonus fordi ruten han flyr tilbys kun av widerøe. Du må nesten se på hvor du bruker å fly og hvilket selskap som har flest avganger. Ellers så gjør du som Yvonne og skaffer begge deler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2015 #5 Del Skrevet 3. juni 2015 Du samler naturligvis der du flyr mest, automatisk. Jeg er registrert hos begge men 90% av flyturene mine er med enten SAS eller en partner av SAS (United til USA) der jeg får Eurobonus poeng. Nå som jeg er gullnivå velger jeg også SAS for de fleste reiser innad Europa. Unntak er hvis Norwegian er like beleilig og mye billigere. Anonymous poster hash: 240d4...75c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glitnir Skrevet 3. juni 2015 #6 Del Skrevet 3. juni 2015 Det er da vel ingen grunn til å ikke samle begge, koster ingenting å registrere seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 3. juni 2015 #7 Del Skrevet 3. juni 2015 Kommer vel helt an på reisemønsteret ditt, og de fleste har vel begge to. Men fordelen med Eurobonus er jo at man samler bonus med resten av Star Alliance også. I fjor fikk jeg 14000 poeng for å fly t/r Bali med Thai Airways, et par tusen for å fly til Budapest med Austrian osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå