AnonymBruker Skrevet 3. juni 2015 #1 Skrevet 3. juni 2015 Dere som har hund, er det vanlig at hunden er inne i rommet, om så på "plassen sin" i hjørnet, når dere har en hyrdestynd i sengehalmen med mann/samboer/kjæreste/date/ONS? Opplevde en date (dame, jeg er mann) som bare sendte hunden sin i hjørnet, og det hele var skikkelig avtennende, og jeg måtte rett og slett avbryte fordi det var så forstyrrende å vite at det var en hund som satt og fulgte med på hva som skjedde. Anonymous poster hash: 1e386...19b 1
minister-mio Skrevet 3. juni 2015 #2 Skrevet 3. juni 2015 Dette er individuelt, men tror de fleste er som deg (og meg) og ikke ønsker at noen skal se på, hverken tobente eller firbente 1
FantasDick Skrevet 3. juni 2015 #3 Skrevet 3. juni 2015 Jeg har aldri hatt noen av hundene mine på soverommet - bortsett fra de første nettene som valper eller for en halvtimes kos en søndagsmorgen jeg likevel skal skifte på senga. Synes ikke dyr har noe på soverommet å gjøre. Ett rom må jeg da kunne ha for meg selv. 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2015 #4 Skrevet 3. juni 2015 Jeg kaster katta ut av rommet og lukker døra.. Anonymous poster hash: 83ccb...1aa
Kragebein Skrevet 3. juni 2015 #5 Skrevet 3. juni 2015 Hunden vår sover som regel i sengen vår, men om vi trenger sengen for oss selv så løfter vi ham bare ned til sin egen seng. Det har ikke vært noe problem for oss Han er så liten at han ikke kan se noe uansett 1
arcsin Skrevet 3. juni 2015 #6 Skrevet 3. juni 2015 Hunden min har ikke lov til å være på soverommet 1
Bondenisse Skrevet 3. juni 2015 #7 Skrevet 3. juni 2015 Hunden(e) sover i senga når jeg er alene, men de får fint ligge i buret sitt på gangen når jeg har besøk. Kan slippe den/dem inn på morgenen, men som regel er de(n) litt for sjalu på han som har lånt deres halvdel av senga til at jeg gidder 1
Gjest Honeyblossom Skrevet 3. juni 2015 #8 Skrevet 3. juni 2015 Hunden min er veldig kosete og nyskjerrig, så det har hendt at par ganger at hun vil opp i sengen med meg når jeg koser meg med en fyr, eller så sitter hun på gulvet og ser på. Selv om hun er en hund og sikkert ikke forstår det som foregår syns jeg det er utrolig kleint. Passer på å lukke døra så hun ikke kan komme inn nå.
lillehavfruen Skrevet 3. juni 2015 #9 Skrevet 3. juni 2015 Haha jeg ble med en mann hjem fra byen en gang og når vi hadde sex drev den katta hans å gikk mellom oss under økta, det hele var en smule forstyrrende. Men hadde det vært familiehunden og jeg hadde hatt sex med samboer og hunden var til stedet ville det blitt noe annet tror jeg.
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2015 #10 Skrevet 3. juni 2015 Jeg var med en som hadde hunden på soverommet og den ville være med! Jeg klarte ikke å være med på trekant, så jeg tok på meg klærne og gikk hjem Anonymous poster hash: e1bfd...a2d
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2015 #11 Skrevet 3. juni 2015 Hunden vår går og legger seg i senga vår når hun er trøtt og vil sove, så da er sofaen i stua ledig. Anonymous poster hash: e59dd...93c
FriCol Skrevet 3. juni 2015 #12 Skrevet 3. juni 2015 Uaktuelt at dyrene er på soverommet når vi har sex! Det gjelder både kattene og hunden, jeg syns det er like ubehagelig uansett... 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2015 #13 Skrevet 3. juni 2015 SIden det bare er meg og samboer som bor her, så har vi soveromsdøren åpen. For å være ærlig så vet jeg ikke helt om hunden er der eller ikke under akten, fordi jeg er så fokusert på det vi holder på med. Anonymous poster hash: cf132...4ce
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2015 #14 Skrevet 4. juni 2015 Nei takk... klarer ikke det. Anonymous poster hash: 5f125...997
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2015 #15 Skrevet 4. juni 2015 Hunden sover på gulvet mens tobeinte koser seg i sengen. Tenker ikke over det, hunden min sover så tungt uansett at vi merker ikke til den og den merker ikke oss. Anonymous poster hash: 84fc2...c31
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2015 #16 Skrevet 5. juni 2015 Hunden sover på gulvet mens tobeinte koser seg i sengen. Tenker ikke over det, hunden min sover så tungt uansett at vi merker ikke til den og den merker ikke oss. Anonymous poster hash: 84fc2...c31 Men det hadde blitt slutt, og du hadde hatt en ny date på besøk, ville du hatt hunden i rommet første gang med en ny person, når han og hunden knapt hadde fått hilst på hverandre på forhånd? Anonymous poster hash: 1e386...19b
Gjest Godjente Skrevet 5. juni 2015 #17 Skrevet 5. juni 2015 Bryr meg ikke om at hunden ser at jeg har sex. Den har sett det meste. Både kattene og hunden har sett meg ha sex overalt i stua. Det er dyr, de bryr seg ikke.
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2015 #18 Skrevet 6. juni 2015 Men det hadde blitt slutt, og du hadde hatt en ny date på besøk, ville du hatt hunden i rommet første gang med en ny person, når han og hunden knapt hadde fått hilst på hverandre på forhånd? Anonymous poster hash: 1e386...19b Har ikke kjæreste/samboer, så "tobeinte" menes med meg og ny person(er). Ingen har noen gang kommentert det, de har ikke lagt merke til hunden engang. Morgningen etter så reagerer de fleste med, "Oi! Glemte at hunden var her jeg," når de ser at den ligger på gulvet og sover. Anonymous poster hash: 84fc2...c31
Gjest Gia_ Skrevet 6. juni 2015 #19 Skrevet 6. juni 2015 Hundene sover i bur på rommet vårt, ved siden av nattbordet som skjermer endel for de. Dessuten tror jeg ikke de bryr seg dersom de i det hele tatt ser noe
Auri Skrevet 7. juni 2015 #20 Skrevet 7. juni 2015 Om kattene hopper opp på senga, dytter vi dem ned på gulvet igjen. Men ellers bryr vi oss ikke. Jager jo ikke kattene ut av stua om vi har sex der, så hvorfor jage de ut av soverommet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå