Gå til innhold

Tynn parkdress: vanlig eller softshell?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Bhg gir seg ikke, maser og maser og maser og maser og maser om parkdress. Jeg har flere ganger hentet ungen svett i parkdress. Så ønsker en TYNN versjon, hva burde jeg velge? :)

Anonymous poster hash: 52d8f...d5b

Skrevet

Hvor bor dere? Nordpolen?

Er barnet svett er vel det et tegn på at han har for mye klær på. Snakk med barnehagen igjen

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvor bor dere? Nordpolen?

Er barnet svett er vel det et tegn på at han har for mye klær på. Snakk med barnehagen igjen

Men da blir jo fokuset flyttet over på noe annet, f.eks at pålegget er feil eller at de 5 par sokkene som ligger i bhg ikke er nok.

Finnes det ikke tynne parkdresser altså? Bare akkurat vindtette, men veldig pustende.

Skrevet

Men da blir jo fokuset flyttet over på noe annet, f.eks at pålegget er feil eller at de 5 par sokkene som ligger i bhg ikke er nok.

Finnes det ikke tynne parkdresser altså? Bare akkurat vindtette, men veldig pustende.Anonymous poster hash: 52d8f...d5b

hørtes ikke ut som en hyggelig barnehage.

Er barnet så liten at han ikke kan gå? Det finnes tynne dresser som de minste kan ha selvom det er sommer.

AnonymBruker
Skrevet

hørtes ikke ut som en hyggelig barnehage.

Er barnet så liten at han ikke kan gå? Det finnes tynne dresser som de minste kan ha selvom det er sommer.

Det er bare den ene ansatte som henger over oss, alle de andre er heldigvis normale og hyggelige! :) burde kanskje tatt det opp med pedagogisk leder, men..

Nei, begynte å gå for 10 mnd siden så det er ikkenoe problem. Er ikke så lite barn.

Skrevet

Det er bare den ene ansatte som henger over oss, alle de andre er heldigvis normale og hyggelige! :) burde kanskje tatt det opp med pedagogisk leder, men..

Nei, begynte å gå for 10 mnd siden så det er ikkenoe problem. Er ikke så lite barn.Anonymous poster hash: 52d8f...d5b

da må du høre med noen av de 'normale' om dress er nødvendig i juni
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en tynn parkdress til toåringen min. Den er fra nøstebarn, fikk den i gave. I helt vanlig stoff, med et veldig tynt bomullsfor, tror ikke den er regntett eller noe. Den er kjekk å bruke, f.eks. når han sitter i sandkassa.

I barnehagen tør jeg aldri sende med den, for her hvor jeg bor (Trøndelag) regner det omtrent hver dag - i allefall har denne våren vært slik.

I barnehagen har han allværsjakke/allversbukse fra Stormberg eller noe. De er også ganske tynne. Det må da finnes dresser av det slaget også?

Anonymous poster hash: 34c58...879
AnonymBruker
Skrevet

I bhg der jeg jobber bruker vi tynne dresser nå, siden været er som det er. Hos oss er det en god blandning mellom vanlig og softshell. 

Anonymous poster hash: 35ced...f87
Gjest morhjertegod
Skrevet

Om barnehagen ber om parkdress, så er vel det forde ditt barn i steden må gå med regntøy eller vinterdress, ved ruskevær.

Mine har alltid hatt parkdresser, minsten har stormberg sin, den er lett og pustende, men tåler en del vann.

Skrevet

Vi har en dress fra navigare som både vi og barnehagen elsker. Tynn softshell med et enda tynnere lag av fleece inni. Vannavstøtende, beskytter mot vind og puster godt. Vår jente er en sånn som alltid blir veldig svett, men i denne er hun varm og tørr. Og så tørker den på 2 sekund etter vask (nesten da ;) ).

Skrevet

Kjøp tynn parkdress som puster da. Og ikke ha så mye under. En strømpis under overtrekksbukse holder jo til varm unge. Har også hatt nøstebarn sin vinddress da mine var 1 år, den var nydelig. Men er det vått så må man ha parkdress. Jeg kutter forresten regntøy nå på 3-åring, kjører jakke/bukse i reimatec istedet. Da kan han ha bare bukse om gresset er vått og ellers fint.

Skrevet

Vi har parkdress fra skogstad, den er tynn men puster bra!

Skrevet

Vi har fra Reima. Den er super. Stormberg skal visst også være bra. :)

AnonymBruker
Skrevet

Name It sine vårdresser i softshell :)

Anonymous poster hash: 6ae2c...145

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...