Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei

Jeg skal kjøpe meg ny Mac. Har i alle år gått for Pro, og er fornøyd med den. Ser det er evig mange flere valgarternativ enn forrige gang jeg kjøpte, så er enormt usikker.

Hvilken ville du valgt?

Har du god/dårlig erfaring med enkelte av modellene? Del gjerne

Vil ha en rimelig og god Mac som mulig :)

Setter pris på begrunnede svar!

Anonymous poster hash: d011c...21a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer litt ann på hva du skal bruke den til :) Skal du ha flere tunge programmer så anbefaler jeg mac book pro, er det mer enn studentpc som skal medbringes flere stede så anbefaler jeg macbook air! Jeg har sistnevte og er kjempe fornøyd! Den er 3 år gammel nå og fungerer fortsatt som ny. Har faktisk et par tunge programmer på den også og syns det fungerer greit. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har macbook air 13 tommer og bruker den til studier og "annet". Ingen tunge spill osv, da. Veldig fornøyd!

Anonymous poster hash: 375ce...940
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har MacBook Air, er veldig fornøyd. Har hatt den i tre år og ikke hatt noen problemer :)

Anonymous poster hash: 9e9ca...78d

Skrevet

Jeg har MacBook Air 13", og har ikke angret en dag etter jeg dumpa PC'n med Win XP :)

Jeg buker den aldri til spill, er mest til internett, litt bilderedigering og litt kontorjobb. Den er har i 1-1/2 år fungert feilfritt uten å vise tegn til å bli treg. Den har ikke roterende hdd, den har flashdisk som programvaren ligger på, derfor er den så kjapp til å ikke være større enn den er :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...