Gå til innhold

Ingen fotoredigeringsprogram på min nye pc..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ønsker å scanne gamle bilder men finner ikke fotobehandling slik jeg hadde på min gamle pc..

Hva gjør jeg?

Anonymous poster hash: 06f61...be0

Videoannonse
Annonse
Gjest Tekola
Skrevet

Hva slags fotobehandlingsprogram tenker du på? Hva hadde du på den forrige pc'en? 

Jeg bruker Picasa for enkel redigering, samt å holde styr på bildene mine. Det er gratis og jeg er veldig fornøyd :) 

AnonymBruker
Skrevet

Husker ikke hvilken jeg hadde

Så denne er det bare å laste ned ?

Hvordan kobler jeg til skanner/skriver?

Har hp 1215 pci

Skrevet

Det fremste gratis bilderedigeringsprogrammet for Windows har i lang tid vært ansett å være GIMP, og det kan man laste ned fra denne nettsiden.

Skrevet

Ønsker å scanne gamle bilder men finner ikke fotobehandling slik jeg hadde på min gamle pc..

Hva gjør jeg?

Om det er Windows 8 / 8.1 så bare trykk på Windows tasten eller windows iconet nede til venstre. Så bare skriver du "scan" så vil du få opp et program som skanner inn det du føler for.

Husker ikke hvilken jeg hadde

Så denne er det bare å laste ned ?

Hvordan kobler jeg til skanner/skriver?

Har hp 1215 pci

Det kom vel en kabel for strøm og en for å koble den til pcen.

Kobl den inn i USB porten, om du ikke vet hvordan en slik ser ut så google det.

Pcen vil sikkert begynne å laste ned driver selv ellers må du putte i cden eller gå til websiden til produsenten (google).

AnonymBruker
Skrevet

Finner ikke cden men takk for tips om å laste ned fra produsentens side. Er det Hp det lr Windows? *klør mg i hodet*

Skrevet

Finner ikke cden men takk for tips om å laste ned fra produsentens side. Er det Hp det lr Windows? *klør mg i hodet*

http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/product?product=412187&lc=no&cc=no&dlc=no&jumpid=reg_r1002_nono_s-001_title_r0001

Om bildet ligner på din printer så trykk på 'Drivere' og velg operativsystemet ditt. Sikkert Windows 8.1 64 bit hvis pcen din er ny.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...