AnonymBruker Skrevet 3. juni 2015 #1 Skrevet 3. juni 2015 Vet at ventetiden er mye lengre i det offentlige og derfor velger jeg å gå til privat gynekolog. Hvor lang ventetid hadde dere? Anonymous poster hash: 02c18...433
Strixvaria Skrevet 3. juni 2015 #2 Skrevet 3. juni 2015 Kunne få på dagen hos privat i Oslo mens jeg fikk beskjed om at det var over 6 mnd venteliste hos flere av de offentlige..
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2015 #3 Skrevet 3. juni 2015 Jeg gikk til volvat i Oslo og det var ikke ventetid. Du kan få time på dagen eller dagen etter. Anonymous poster hash: 5022a...108
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2015 #4 Skrevet 3. juni 2015 Kunne få på dagen hos privat i Oslo mens jeg fikk beskjed om at det var over 6 mnd venteliste hos flere av de offentlige.. Den beskjeden fikk jeg også. Det er dog kortere ventetid hvis man går til en mannlig gynekolog. Anonymous poster hash: 5022a...108
Gjest Gjest_Idja Skrevet 3. juni 2015 #5 Skrevet 3. juni 2015 Ca 3 uker hos privat, 5-6 uker hos offentlig. Har fått time på dagen hos privat hvis det har hastet, men nå som jeg er inne i systemet hos den offentlige kan jeg få time på dagen der også om det haster. Har mer positiv erfaring hos privat, da de ikke skal rushe deg gjennom på kortest mulig tid. Men det kan jo være tilfeldig.
Millimani Skrevet 3. juni 2015 #6 Skrevet 3. juni 2015 Så kort ventetid hos privat? Jeg måtte vente tre og en halv måned...
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2015 #7 Skrevet 3. juni 2015 Takk for svar. Jeg fikk time i morgen (1 arbeidsdag etter bestilling). TS Anonymous poster hash: 02c18...433
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2015 #8 Skrevet 3. juni 2015 Vet at ventetiden er mye lengre i det offentlige og derfor velger jeg å gå til privat gynekolog. Hvor lang ventetid hadde dere? Anonymous poster hash: 02c18...433 Ventetiden kommer an på to ting. Hva er problemet som oppgies når timen bestilles, og hvor "populær" (hvor mange pasienter har spesialisten) som fyller opp listene. Er det noe som haster, kan fastlegen ordne time hos gynekolog med refusjonsrettigheter alt neste dag, og.Anonymous poster hash: 8e8eb...912
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå