Gå til innhold

Tvangsinnkreving av misligholdt studielån.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, risikerer tvangsinnkreving av misligholdt studielån om jeg ikke betaler det jeg skylder. På mailen står det at jeg må betale forsinkelsesrenta av hele studielånet hvor renten beregnes fra  28.05.2015

Hvordan regner jeg ut hvor mye jeg må betale. Og om jeg betaler regningen i dag, er det da mulig at den kanskje ikke blir registrert før i morgen slik at jeg bør legge på en ekstra dag(eller kanskje flere)? Hva om jeg betaler for mye får jeg da pengene tilbake?

Anonymous poster hash: 65ede...0d5
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hei, risikerer tvangsinnkreving av misligholdt studielån om jeg ikke betaler det jeg skylder. På mailen står det at jeg må betale forsinkelsesrenta av hele studielånet hvor renten beregnes fra 28.05.2015

Hvordan regner jeg ut hvor mye jeg må betale. Og om jeg betaler regningen i dag, er det da mulig at den kanskje ikke blir registrert før i morgen slik at jeg bør legge på en ekstra dag(eller kanskje flere)? Hva om jeg betaler for mye får jeg da pengene tilbake?

Anonymous poster hash: 65ede...0d5

Ring Lånekassen, få vite beløpet du skal betale og betal.

Rotet meg borti det samme, men ikke fult så dypt som deg. Trønbel med nettbank, nye terminer og litt sløv.

Anonymous poster hash: 0b9d6...dab

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...