Gå til innhold

Tør ikke ta godteri når daten setter det frem

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Superteit dette her, men....

Når jeg er på dates, så er det ofte godteri/snacks fremme på bordet, men jeg tør ikke å ta! Selv om de fleste datene mine har sagt "du må bare ta". Skjønner ikke helt hvorfor....

Det er ikke slik at jeg er på slankern. 

Er det normalt?

Anonymous poster hash: 2e0f6...18a
Videoannonse
Annonse
Gjest chisandra
Skrevet

Og så gratismat og alt, da...:)

AnonymBruker
Skrevet

Haha  :fnise: sånn er jeg å.. Samme med mat, jeg spiser mindre enn jeg normalt ville gjort. Jeg er heller ikke på slankern eller opptatt av sånt, jeg er slank fra naturens side.. 

( Etterhvert som jeg blir mer komfortabel kommer jo "sannheten" frem da..  :laugh: I de fleste forhold jeg har vært i har jeg spist mer enn kjæresten til middag f eks. )

Anonymous poster hash: 6708d...bf2
AnonymBruker
Skrevet

Er sånn jeg og, mindre med årene da. Enda jeg er SKIKKELIG godtemoms:P

Anonymous poster hash: 536da...4a8
Skrevet (endret)

Det er frekkere å ikke ta, når man blir servert, enn å ta litt for mye.

Mest sannsynlig har personen kjøpt inn dette for at dere skal kose dere på daten, så da er det jo veldig bortkasta at det ikke blir spist.

Endret av Yme
  • Liker 24
Gjest Peeves
Skrevet

Sånn var jeg før, men så nådde jeg slutten av tenårene, og da sluttet jeg å bry meg og nyter heller gratis snacks.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg var sånn jeg også, helt til jeg pratet med kamerater og venninder om det, og gutta blir jokkert når jenta ikke tar fordi de tenker hun er fisefin på hva hun spiser, eller skikkelig ukomfortabel - og menn liker jo når damen er komfortabel med de :) Så spis ivei ! En kompis sa faktisk at en dame som aldri spiste snop eller mye mat (bare pittelitt på tallerkenen f eks når han lagde mat) var en deal breaker for han.

Anonymous poster hash: 09a57...69f
  • Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

sjokkert*

Anonymous poster hash: 09a57...69f
Skrevet

Jeg er alt for glad i godis, men har en tendens til å ikke spise så mye av det selv når jeg er hos andre. Det er ikke noe spesiell grunn til det, jeg tenker bare ikke så mye over at det er der. Men det har gått så langt at jeg har fått beskjed om å spise litt eller blitt "matet", for han har følt at han har spist så mye av det.. Haha.

Skrevet

Personlig synes jeg ikke det er uhøflig dersom personen på besøk velger å ikke spise noe av det jeg tilbyr - det er jo ikke sikkert h*n liker det, har lyst på, etc. Men det er jo veldig hyggelig om de faktisk gjør det da,  det er jo noe man gjør for å være hyggelig/vise omtanke. :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har det på samme måte :P Jeg er en godtegris og et matvrak av dimensjoner til vanlig, men i selskap med folk jeg ikke er veldig komfortabel med blir jeg kjempeselvbevisst og begrenser meg veldig. 

Jeg forsyner meg som regel én gang av snop/godsaker når jeg blir tilbudt, for å være høflig. Å ikke ta når man har blitt disket opp for er uhøflig i mine øyne. Men jeg tør liksom ikke forsyne meg på eget initiativ etter første biten. 

Anonymous poster hash: 3baa9...2c1
Skrevet

Jeg syns det er veldig spesielt. Det er da forskjell på å ta et par biter og å spise hele skåla. Voks opp og spis det som blir satt fram

• Liker 2
Skrevet

Hvis en skål med godteri blir satt frem på en date. Da blir jeg glad. For da blir den borte på 30 sek. Når du først har spist en bit så kan du ikke la være å spise en til 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Du heter neppe Ronja, for å si det slik. Ronja ville forsynt seg.

Anonymous poster hash: a6d6c...f30
  • Liker 22
AnonymBruker
Skrevet

Glupske jenter <3

Anonymous poster hash: 361cc...c10
AnonymBruker
Skrevet

Nei, det er slett ikke normalt. Det er noe et par av dere jenter har begynt med i nyere tid og det er turnoff til de grader. Slutt med det.

Anonymous poster hash: ab7b2...7e7
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Du kan ta med eget godtesnop i veska di og smugspise av det istedet :)

Anonymous poster hash: 886f9...09e

• Liker 12
Skrevet

Jeg er også sånn i begynnelsen når jeg ikke føler meg helt trygg på folk; godteri rører jeg ikke, og med mat begrenser jeg meg veldig. Henger sammen med at jeg synes jeg er veldig tjukk, og jeg vil ikke ha på meg å være en glupsk tjukkas. Men så fort de blir kjent med meg og jeg da vet at de vet at jeg trener og er nøye på maten ellers, forsyner jeg meg både to og tre ganger  :fnise: av en eller annen grunn er det liksom greit da.

Gjest gjestvest
Skrevet

Hæ? Alle vet jo at godteri kommer før daten.   :jolie:

AnonymBruker
Skrevet

Du heter neppe Ronja, for å si det slik. Ronja ville forsynt seg.

Anonymous poster hash: a6d6c...f30

Ronja ville tømt godtesnopet opp i veska si og nektet å dele med daten. 

Anonymous poster hash: 3baa9...2c1

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...