Gå til innhold

Noen som kjenner igjen denne filmen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har et stort spørsmål og håper at noen kan hjelpe meg å finne denne filmen!! 

jeg leiter etter en film men hugser ikke hva den heter... så den rundt juletide elens tror jeg.

den handla om at det er en liten jente som leve et normalt liv, men har en skytsengel(?) tror det va det han va ivertfall. ingen bortsett fra hun kan se han. de er forelska i hverandre osvosv. men når hun blir 7/11 (?) elens så har ikke hun "bruk for han lenger", så han må vere hos noen andre da. også blir dei lei seg osv.

noe jeg husker er f.eks: 
de sitter på en resturant også er han med hun. også sier han henne at han ser den peneste jenta han har sett. og hun lure på hvor hun sitter. og han sier at hun ska sjå bak seg. og bak hun er et speil så hun ser seg selv

og noe jeg kan huske er:  
når han sei farvell til ho så begynner de å grine, foreldrene trur hun e gal elens. hun har prøvd å forklare at han finnes. men dei trur ikke på hun. 

Så når han skal reise i fra henne så går han inn i heisen og det kommer hvitt lys også roper de til hverandre at dee elsker hverandre

10/20 år seinare så kommer han tilbake, husker ikke om det var som en normal person fordi han ville vere sammen med henne eller hva det var. men hun hadde glemt alt da, og hadde gått videre med ny kjæreste. Han har ingen plass å bo så han bor hos dem noen dager og kjæresten blir sjalu. 

mer husker ikke jeg. Noen som kjenner igjen?? har lett etter denne filmen sinnsykt lenge nå, og irriterer meg sånn at jeg ikke finner den igjen. 
Håper noen kan hjelpe meg!! 

Anonymous poster hash: ab750...c4a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det norsk eller utenlandsk film?

Skrevet

Er det norsk eller utenlandsk film?

Utenlandsk .snakka engelsk

Skrevet

Gohst med Patrick Swayze?

Skrevet

Den aller første jeg tenkte på var City of Angels, men tror ikke det var noen barn med i den.

Skrevet

Ingen av desse filmene heller :/ men de så gode ut så skal se de også haha takk for at dere har prøvd!

AnonymBruker
Skrevet

Er du sikker på at du ikke blander flere filmer inn i hverandre? Husker du hva skuespillerne het? Eller kan du beskrive dem? Hvordan ser det rundt dem?

Dette med en engel som beskytter jenta får meg til å tenke på blant annet filmen med blant annet Patrick Swayze og Demi Moore. Men så tenker jeg også på Meg Ryan og ... var det Nicholas Cage? 

Kan du beskrive flere scener? Kan du fortelle hvordan de så ut?

Anonymous poster hash: 26160...371
Skrevet

Er du sikker på at du ikke blander flere filmer inn i hverandre? Husker du hva skuespillerne het? Eller kan du beskrive dem? Hvordan ser det rundt dem? Dette med en engel som beskytter jenta får meg til å tenke på blant annet filmen med blant annet Patrick Swayze og Demi Moore. Men så tenker jeg også på Meg Ryan og ... var det Nicholas Cage?   Kan du beskrive flere scener? Kan du fortelle hvordan de så ut?    Anonymous poster hash: 26160...371

Ganske sikker på at jeg ikke blander filmer ja. Husker ikke skuespillerene, men skyttsengelen passet ikke på henne fordi hun var utsett for noe, men fordi alle barn fra små barn til 7-11 års alderen hadde slike "fantasivenner".

Har sett bilder på tumblr og liknende der det er av denne filmen. Dette bildet er fra da de sitter på resturangen sammen med foreldrene og spiser middag. Husker ikke ordrett hva det var han sa til henne men at hun skulle se bak seg for der satt den fineste han noen gang hadde sett, også står det et speil bak.

Dette som skjer i barndommen er kun en liten del av filmen i starten før man hopper over til da de er voksne.

Så heller ikke hele filmen, derfor jeg vil finne den igjen så jeg kan se den. dette er det jeg husker.

Gjest Hold the door
Skrevet (endret)

-

Endret av Hold the door
Skrevet

Sundays at Tiffany's.

Herregud jaa!! Tusentakk!!

Gjest Hold the door
Skrevet (endret)

-

Endret av Hold the door

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...