Donnie Darko Skrevet 31. august 2004 #1 Del Skrevet 31. august 2004 Leste et sted at om noen år kommer det digitalt papir som kan laste ned sider fra internett. Detta gleder jeg meg til, siden jeg da kan tørke meg i ræva med bedritne internettsider, bøker, blader og andre ting i dag forbinder med papir som jeg hater. Da går en jo aldri tom for dasspapir... Et utvalg av hva jeg ville vist brunøyet: Utsyn/Innsyn(fant aldri forskjellen). Deg være priset om du aldri har mottatt detta møkkabladet i posten. Herlig preik om gud og jesus, med donasjonsgiroer på hver side. Litt artig, for det viser hva meninga med relgion egentlig er, manipulere folk til å donere penger til lederene... alle artiklene på www.vigrid.net - aghh orker ikke vente, printer ut noen nå på ordinært papir Across the Barricades by Joan Lindgard(at jeg husker det...) - ei bok jeg ble tvunget til å lese på skolen, mest bedritne kjærlighetsdrama tullet jeg noensinner har lagt mine øyne på. Måtte lese American Psycho hver dag resten av året for å normalisere meg. E-mail spam - "Enlighten your asshole! Wipe your ass with spam today, its just a few clicks away. Take the step today" Alle film og musikkanmeldelser en kan lese i norske aviser - disse holder jevnt over en lav kvalitet og det blir mest svada prat om den dype meningen regissøren/artisten prøver å få frem. Som bottomline egentlig ikke er noe annet enn å tjene mer spenn. faen kommer til å blakke meg helt på elektronisk papir... Hva ville DU ha vist brunøyet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå