AnonymBruker Skrevet 2. juni 2015 #1 Skrevet 2. juni 2015 Halloen alle sammen! Her er saken: Jeg(27) er god venn med en mann(39). Vi ble kjent igjennom noen kurs vi var på sammen. Vi har møttes i et halvt år nå. Spist middag, vært på konserter, osv.. men, det har aldri skjedd mer enn klemming. Jeg vet at han ble veldig såra i det forrige forholdet sitt, og jeg har også blitt ganske såra tidligere, derfor har jeg valgt å ta det med ro. Vi har møttes litt sporadisk, men har snakka mye på telefonen. Jeg blir alltid veldig glad av å snakke med han, og ler mye. Det er nesten alltid han som ringer, for de gangene jeg tenker å ringe han, så rekker han å ringe før jeg gjør det. Jeg har tenkt veldig frem og tilbake om han ser på meg som en venn eller noe mer. Jeg er selvsagt redd for at han ser på meg som en venn, men har likevel et håp, ettersom jeg vet at han kanskje er redd for å tråkke feil. Det jeg lurer på nå, er om jeg skal si noe. Altså si rett ut at jeg har litt følelser for han, og om han kan se for seg noe mer en et vennskap. Hva tror dere? Tror dere han blir skremt vekk da? Han er jo en voksen type, og har føttene veldig planta på jorda ! Takk for svar! Ps: orker ikke å høre noe om aldersforskjellen, legger ikke noe merke til den. Og hvis det blir oss, så er det vårt valg. Anonymous poster hash: f4cf7...34e
Leini Skrevet 2. juni 2015 #2 Skrevet 2. juni 2015 Vær ærlig. Spør hvordan han egentlig vil definere det dere har. Karer flest virker å like korta på bordet og ikke like flink til å leste hint. 2
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2015 #3 Skrevet 2. juni 2015 Jeg vil si Go for it! Det verste som kan skje er at han sier nei, men da kan dere I det minste fortsatt være venner hva om han svarer ja? Dere har begge sikkert lært litt fra de tidligere forholdene, og vokser på det.Anonymous poster hash: 765d2...2d5
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2015 #4 Skrevet 2. juni 2015 Vær ærlig. Spør hvordan han egentlig vil definere det dere har. Karer flest virker å like korta på bordet og ikke like flink til å leste hint. Jeg vil si Go for it! Det verste som kan skje er at han sier nei, men da kan dere I det minste fortsatt være venner hva om han svarer ja? Dere har begge sikkert lært litt fra de tidligere forholdene, og vokser på det.Anonymous poster hash: 765d2...2d5 Da gjør jeg det!! :D Skal møte han på søndag. Wuhu! Spennende Anonymous poster hash: f4cf7...34e 1
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2015 #5 Skrevet 2. juni 2015 Hvis han bruker mer tid på deg enn kompisene sine så ser han på deg på en romantisk måte. Om dere snakker i flere timer ofte osv. Kompissamtaler kan være dype en sjelden gang i blandt men består mest av korte beskjeder. Syns dere skal dra på fylla en dag og du griseflørter med han og dere roter. Da har du brutt barrieren og bare å fortsette å flørte og date Anonymous poster hash: 90ae9...301
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2015 #6 Skrevet 2. juni 2015 Hvis han bruker mer tid på deg enn kompisene sine så ser han på deg på en romantisk måte. Om dere snakker i flere timer ofte osv. Kompissamtaler kan være dype en sjelden gang i blandt men består mest av korte beskjeder. Syns dere skal dra på fylla en dag og du griseflørter med han og dere roter. Da har du brutt barrieren og bare å fortsette å flørte og date Anonymous poster hash: 90ae9...301 Takk for tips Men, jeg er helt avholds, og han drikker nesten aldri... Samtalene våre varer ofte en time. Han ringer av og til for at han har hørt en sang som minnte han på meg osv.. Anonymous poster hash: f4cf7...34e
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2015 #7 Skrevet 6. juni 2015 I morgen skal jeg møte han! Ei stund siden sist vi så hverandre nå, men har hatt kontakt på telefon. Han ringte meg senest i kveld for å høre hvordan jeg har det. Har egentlig en plan om å si det til han i morgen... men, VET at jeg kommer til å feige ut når det kommer til stykket... huff! Har det så fint i livet nå, så vil ikke bli ødelagt av å bli avvist! Men, klarer ikke å la være å tenke på om det kan bli noe mer heller... Hadde vært fint om han hadde manna seg opp å sagt noe!! Anonymous poster hash: f4cf7...34e 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå