Gå til innhold

Sprutorgasme

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kvinnens ejakulasjon

Ejakulasjon er ikke forbeholdt menn alene - enkelte kvinner er også i stand til det når de er svært opphisset! Ved seksuell opphisselse dannes den første smørende væsken fra skjedeveggen og kalles "det første vannet"; "det andre vannet" utsondres under orgasmen. "Det tredje vannet" er en ejakulasjonsvæske som muligens frigjøres fra kjertler i svampelegemet rundt urinrører. De fleste kvinner opplever aldri denne frigjøringen fordi følelsen får det til å kjennes som de urinerer, og dermed holder de igjen. Ejakulasjonen kan produsere vareierende mengder klar, nesten vandig væske.

Det er stor forskjell ja, klart det kan bli veldig vått ellers også, men ved en sprut orgasme blir det en vanndam og garantert vått i sengen under deg. Dette skjer ikke vær gang jeg har sex, men det skjer dersom gpunktet og området rundt får ordentlig og langvarig bestemt stimuli. Dette har og forekommet i fist sammenheng.

• 3 år senere...
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_anonym_*
Skrevet
Når du er alene da?

Får det når jeg er alene men synes det er trist at jeg ikke kan få det sammen med kjæresten. :cry:

Jeg opplever å bare få sprutorgasme tror jeg, det spruter hvertfall væske ut. må det nødvendigvis være orgasme eller kan det bare være vaginal væske? synes nemlig ikke de såkalte orgasmene er såå mye å skryte av..og jeg skulle ønske jeg kunne få vanlig orgasme uten at noe spruter ut og men det går ikke for meg tydeligvis. får bare srputorgasme. noen som har noe tips til hvordan man kan oppnå vanlig orgasme uten at noe spruter ut?

Gjest Gjest
Skrevet

Kan det komme litt urin samtidig med spruten? Jeg spruter, og innimellom lukter det urin av det som kommer, men mannen tror ikke jeg tisser, for det er ikke varmt sier han.. Men det lukter urin :tristbla:

Gjest glamourgirl
Skrevet

Det er ikke urin... Men det kan selvsagt lukte forskjellig utifra hva man har spist og drukket. Tror det er det du merker på...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...