Gå til innhold

Sprutorgasme

Fremhevede innlegg

Skrevet

Endeli nån andre som opplev d samme som mæ:) Dette fenomenet kalles EJAKULASJON. Vi damer spruta på lik linje m gutta,å d e samme væske vi har,bærre uten sædseller selvfølgeli :) Men d e ikke mange dame som kan dette,true vi e rundt 15-20 % bærre... Men æ førr min del trur d kun ska øvelse tel,så kan nok mange fleire få opplev denne FANTASTISKE orgasmen:) Å tel de som klaga på at du skreiv på dialekt; hopp over oss vest du dåkk ikke førrstår oss Nordlænninga!!!!

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

en nordlænning!! *hoppe å sprette rundt*

endeli! joda, va min nuværanes samboer som gjore så æ fikk t dette. va skræmt først å lurte på ka som skjedde.. han bare kosa sæ han...hehe

Kor du e fra elise3?

Skrevet
Får ikke orgasme i det hele tatt jeg. :(

Når du er alene da?

Skrevet

Når du er alene da?

Får det når jeg er alene men synes det er trist at jeg ikke kan få det sammen med kjæresten. :cry:

Gjest gutufyrn
Skrevet

Jeg er mann, men av erfaring er jeg sikker på at dette med sprutorgasme som det etterhvert snakkes så mye om, slettes ikke er noe fenomen, eller sjeldne greier.

Trikset for dere jenter er å få orgasme på "riktig måte", for å si det slik.

De fleste pleier å føle at de blir våtere etter en orgasme.

MEN-om det kommer fra en sprutorgasme, eller en "vanlig orgasme", er vanskelig å kjenne, og dermed vanskelig å vite.

Det første som må være oppfyllt for at en skal se denne spruten er at selve urinrørsåpningen må være helt blottlagt og åpen ut i det fri under orgasmen.

Nå er jo alle jenter forskjellig skapt der nede, og akkurat hvordan urin-åpeningen sitter til kan jo variere en del.

Dessuten er det ofte noe inne i vagina under orgasmen-om det er fingre, penis, dildo eller hva det kan være, så hindrer det å se noe antydning til sprut.

Eneste som skjer er at "oi,nå ble det vått her ja.."

I tillegg har noen det f.eks slik at de ikke får orgasme uten at noe er inne, må knipe bena sammen, presse på et bestemt sted osv., noe som medfører at man ganske enkelt ikke SER om det spruter, selv om det egentlig

gjør det.

Så, det er rett og slett mye teknikk her.

Teknikk som gjør om det er mulig eller ikke.

Jeg mener sprutorgasme er minst like vanlig og normalt som "vanlig orgasme"! 8)

Skrevet
Er det bare meg etter blir slike innlegg som hovedinnlegget vanvittig vulgære og ekle når de skrives på dialekt?

Jeg har mer problemer med at debattenten blir "mobbet" på grunn av sin dialekt...

Skrevet

Tråden er ryddet for usakligheter. At noen skriver på dialekt betyr ikke at det er fritt fram for mobbing.

Skrevet

Tråden er ryddet igjen, private meldinger tas på "private meldinger", eller pm.

Newt-moderator

Skrevet
Jeg er mann, men av erfaring er jeg sikker på at dette med sprutorgasme som det etterhvert snakkes så mye om, slettes ikke er noe fenomen, eller sjeldne greier.

I tillegg har noen det f.eks slik at de ikke får orgasme uten at noe er inne, må knipe bena sammen, presse på et bestemt sted osv., noe som medfører at man ganske enkelt ikke SER om det spruter, selv om det egentlig

gjør det.

Jeg mener sprutorgasme er minst like vanlig og normalt som "vanlig orgasme"! 8)

Jeg tror ikke det er like vanlig. Når jeg kjenner at det er tett før, "hopper" jeg av, og da kan vi virkelig se spruten og kjenne strålen. Men klart, det har mye med teknikk og gjøre. Jeg kan kontrollere dette ganske kraftig. Det er ikke alltid jeg vil komme på den måten, for det kan fort bli mye søl....

Skrevet

Får det når jeg er alene men synes det er trist at jeg ikke kan få det sammen med kjæresten. :cry:

Hvis du kan få det alene, så vil du sikkert med tiden kunne få det sammen med kjæresten din også. Det har mye med tillit og kommunikasjon og gjøre. Du må være så trygg på din egen seksualitet og på han at du tør å fortelle og vise ham hva du liker og hvordan. Og så må dere ta tiden til hjelp og leke dere frem. Men ikke føl det som et press, da går det aldri.

Lykke til!

Skrevet

Hvis du kan få det alene, så vil du sikkert med tiden kunne få det sammen med kjæresten din også. Det har mye med tillit og kommunikasjon og gjøre. Du må være så trygg på din egen seksualitet og på han at du tør å fortelle og vise ham hva du liker og hvordan. Og så må dere ta tiden til hjelp og leke dere frem. Men ikke føl det som et press, da går det aldri.

Lykke til!

Hva jeg mener er at jeg får aldri g-punkt orgasme. Får orgasme ved å stilmulere klitoris men synes det er kjipt at det MÅ til hver eneste gang. Det er ikke alle stillinger som tillater det heller.

Gjest Anonymous
Skrevet

Trikset for dere jenter er å få orgasme på "riktig måte", for å si det slik.

De fleste pleier å føle at de blir våtere etter en orgasme.

MEN-om det kommer fra en sprutorgasme, eller en "vanlig orgasme", er vanskelig å kjenne, og dermed vanskelig å vite.

Det første som må være oppfyllt for at en skal se denne spruten er at selve urinrørsåpningen må være helt blottlagt og åpen ut i det fri under orgasmen.

Nå er jo alle jenter forskjellig skapt der nede, og akkurat hvordan urin-åpeningen sitter til kan jo variere en del.

Dessuten er det ofte noe inne i vagina under orgasmen-om det er fingre, penis, dildo eller hva det kan være, så hindrer det å se noe antydning til sprut.

Eneste som skjer er at "oi,nå ble det vått her ja.."

gjør det.

Jeg mener sprutorgasme er minst like vanlig og normalt som "vanlig orgasme"!  8)

Hæ? Jeg trodde att spruten kom fra vaginaen, ikke fra urinrøret? Så det er allså tiss som kommer ut i sput orgasmen?

Kan noen svare på det?

Skrevet

det er ikke urin som kommer ut i fra urinrøret!!

det er en annen veske..men vet ikke hva..dette forskes på..som en sa her at det kan være den samme vesken som kommer ut i mannlig ejakulasjon bare uten sædcellene..

første gang føles det ut som at du tisser på deg, men det er altså ikke urin som kommer ut..

Skrevet

Samme her...

Skrevet

Helt riktig: Der er IKKE urin som kommer, men en væske som mannens,bare ikke m sædceller i...

Skrevet

Rah og tusseline......

Jeg hadde det sånn som dere før.Jeg kunne bare få orgasme alene,og kun med intens konsentrasjon og etter laaaaang tid. Hadde gitt opp hele greia og regnet med at det aldri kom til å skje. Men så plutselig en kveld når jeg red mannen min,kjente jeg enda sterkere enn vanlig hvor nær det var, men vant som jeg var med at det bestandig stoppet opp på et visst punkt,bare fortsatte jeg,i den tro at det ville gå over.Og så kom jeg! Sammentrekningene var ikke så kraftige,men følelsen.....! HELT utrolig! Jeg var helt sjokkskadd etterpå,og gråt nesten av glede.

Siden har det skjedd flere ganger, ikke hver gang, men stadig oftere og det blir stadig sterkere. Noen ganger er sammentrekningene så kraftige at det går for ham også.

Hvor gamle er dere,og hvor lenge har dere vært sammen med kjærestene deres?

Trygghet har alt å si.At du slapper TOTALT av sammen med ham,og stoler fullt og fast på ham. Og sist,men ikke minst; at du ikke tenker på å få orgasme,bare NYT og gi deg tid til det som føles bra for deg.Snakk med ham om det,og be ham om litt ekstra tålmodighet om du er litt "ego" i blant.

Ridestillingen er foreløpig den eneste som funker for at jeg skal få orgasme. Jeg tror det etterhvert kan skje i andre stillinger og, det føles sånn. Det er ikke den som kjennes best for mannen min,men han nyter det likevel,for han elsker muligheten til å kunne forsyne seg hemningsløst,både med hender og øyne..... :oops:

Noe som i sin tur trigger meg enda mer.

Lykke til,begge to! :klem:

Gjest Anonymous
Skrevet

Kommer spruten når man klitoris orgasme eller når man får vagina orgasme?

• 2 uker senere...
Skrevet

Hallo du merker forskjell på vanlig orgasme og sprut orgasme, hvertfall gjør vi det. Det blir søkk vått når en har sprut orgasme. Dette kan jeg si av erfaring da jeg får slik orgasme ganske ofte. Vet jeg er heldig og gubben er strålende fornøyd :P Til deg som ikke får orgasme: Be kjærsten din gjøre det samme med deg som du gjør med deg selv. Vis han hvordan du vil ha deg og bare slapp av og nyt det herlige som heter god sex.

Ei som endelig har fått det

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...