Gjest Anonymous Skrevet 4. juli 2002 #1 Del Skrevet 4. juli 2002 Kan man sitte i boblemad når man er gravid?jeg er 6 mnd på vei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lottemor Skrevet 4. juli 2002 #2 Del Skrevet 4. juli 2002 Det går så fint som bare det det er godt og behagelig og få kroppen masert av bobler i en tid der man har mye legg krampe og stive muskler og ben Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fialine Skrevet 5. juli 2002 #3 Del Skrevet 5. juli 2002 hei, du skal være litt forsiktig med å bruke for varmt vann. Jeg bader/dusjer i det varmeste som er og ante ingenting om denne forsiktighetsreglen - men det gikk bra da :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adina Skrevet 5. juli 2002 #4 Del Skrevet 5. juli 2002 Hei Jeg spurte legen min om dette da jeg var gravid. Hun sa jeg burde være forsiktig med dette de siste par månedene, både p.g.a. varmen men også bakteriene.... Lykke til videre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hestehoven Skrevet 5. juli 2002 #5 Del Skrevet 5. juli 2002 Hei Jeg har blitt advart mot boblebad gjennom hele svangerskapet. Dette på grunn av at et boblebad vil "sprute" bakteriene opp i skjeden på en helt annen måte enn et vanlig karbad. Legen min har gitt meg forbud mot å bade i basseng og å være forsiktig med å bade i sjøen de siste 5 ukene av svangerskapet pga at man ikke helt vet når men begynner å åpnes. Så denne sommeren blir det bare karbad for min del . Hilsen Hestehoven T-20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 5. juli 2002 #6 Del Skrevet 5. juli 2002 Akkurat dette med smitte har jeg spurt ørti leger og jordmødre om i begge mine svangerskap. Svaret har alltid vært det samme; det er ikke farlig å bade i sjø/basseng/boblebad før vannet har gått, for det er først da det er åpent inn til fosteret. Når det gjelder boblebad, så er det en viss fare for at man kan svime av oga at det blir for varmt. Flere offentlige boblebad har til og med skilt som anbefaler gravide å være i boblebadet kun 5 min. av gangen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
scorpion73 Skrevet 6. juli 2002 #7 Del Skrevet 6. juli 2002 Går fint som f det, men du kan jo være litt fordiktig de siste 4 ukene, eller no, slik at dette ikke er med på å starte ting litt for tidlig. Utenom det bad i vei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå