AnonymBruker Skrevet 2. juni 2015 #1 Skrevet 2. juni 2015 Høres det rart ut? Virker litt.. pinglete på en måte. Han ser jo slett ikke pinglete ut, en stor og sterk mann, men føler nesten jeg må be om unnskyldning om jeg banner, hvilket jeg ikke gjør noe ofte uansett. Ville dere syntes det var rart?Anonymous poster hash: b22c3...1ec
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2015 #2 Skrevet 2. juni 2015 Så det er pinglete og ikke banne ? For meg virker det som du prøver og lage probmeler hvor det ikke er problemer. Kan virkelig ikke forstå at det skal være noe stort problem at han ikke banner. Anonymous poster hash: 82d3d...c68 8
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2015 #3 Skrevet 2. juni 2015 Jeg banner ikke. Det er ikke naturlig for meg. Er ikke kristen heller. Er jeg pingle? Anonymous poster hash: c965b...73b 3
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2015 #4 Skrevet 2. juni 2015 Jeg ser absolutt ikke problemet. Banner så og si aldri selv ettersom jeg er oppdratt til å ikke gjøre det, noe som har ført til at samboer nesten heller aldri banner når han er med meg (dette er ikke noe jeg har bedt om). Reagerer verken når han banner eller når han lar være, det er akkurat det samme for meg. Anonymous poster hash: 0b1e2...b45
Lillefigo Skrevet 2. juni 2015 #5 Skrevet 2. juni 2015 Hvis det er et problem så er det ikke rart du er på Singelforumet. Jeg vil ikke si at det er rart om noen aldri banner. Det kan være et bevisst valg fra hans side, eller helt ubevisst. Selv banner jeg omtrent aldri helt ubevisst, rett og slett fordi jeg ikke ser behovet. Om ikke annet så er fravær av banning i annenhver setning heller et bevis på at han har et bedre ordforråd enn de som føler behovet for å banne istedenfor andre adjektiv. 8
Gjest morhjertegod Skrevet 2. juni 2015 #6 Skrevet 2. juni 2015 Jeg banner eller ikke, det er unaturlig for meg. Kanskje forde foreldrene min ikke gjorde det, har mine uttrykk, men ikke de typiske banner ordene. Vi er forskjellige, en vanesak, er ikke noe pingle.
Gjest Gjest_Lindiana Skrevet 2. juni 2015 #7 Skrevet 2. juni 2015 Synes heller det er de som banner som er pinglete og litt "svake". 7
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2015 #8 Skrevet 2. juni 2015 Han blir litt fattig i språket, banning er en del av språket vårt. Det er til og med dokumentert at det hjelper å banne når man slår seg! Forskjell på de som banner for annen hvert ord og de som bruker banning som en del av språket. Anonymous poster hash: dd4df...1a7
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2015 #9 Skrevet 2. juni 2015 Bare vær glad for at du har møtt en med et godt ordforråd og intelligens som ikke tyr til banning. Er ikke kristen selv, og banner dessverre innemellom, men beundrer de som klarer å la være. Anonymous poster hash: 3cafe...86e 3
Gjest O.G. Skrevet 2. juni 2015 #10 Skrevet 2. juni 2015 Høres det rart ut? Virker litt.. pinglete på en måte. Han ser jo slett ikke pinglete ut, en stor og sterk mann, men føler nesten jeg må be om unnskyldning om jeg banner, hvilket jeg ikke gjør noe ofte uansett. Ville dere syntes det var rart?Anonymous poster hash: b22c3...1ec Jeg dåner!
Gjest Skrevet 2. juni 2015 #11 Skrevet 2. juni 2015 Han har vel et godt ordforåd da, som klarer å uttrykke seg uten å banne i hytt og pine Ser ikke helt problemet. 4
Gjest Caress Skrevet 2. juni 2015 #12 Skrevet 2. juni 2015 Tror jeg hadde følt meg ganske brautete ettersom jeg banner som en full sjømann men det spørs jo på personen generelt ikke bare mangelen på banning.
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2015 #13 Skrevet 2. juni 2015 Haha.. Er du fra nordnorge TS? Anonymous poster hash: 3552f...a57 1
Chizue Skrevet 2. juni 2015 #14 Skrevet 2. juni 2015 Heller en som aldri banner, enn en som banner hele tiden.. Jeg har blitt oppdratt med det at banning er OK, om man er sint, eller har slått seg...Eller om det er noe du gjør...Som enten gir deg ett ekstra kick eller hvor vanlige ord ikke kan beskrive hva du egentlig føler. Men ikke i hver eneste setning.. Har ett par kompiser som banner stort sett hele tiden og det er ikke noe fint å høre på
miaw Skrevet 2. juni 2015 #15 Skrevet 2. juni 2015 (endret) Vil heller si det er positivt enn negativt. Å banne mye synes jeg vitner om dårlig ordforråd of språk. ...og pinglete å ikke banne? Trodde det bare var "kule" fjortisser som var av den oppfatningen.. Endret 2. juni 2015 av miaw 2
QueenOfTheSidewalk Skrevet 2. juni 2015 #16 Skrevet 2. juni 2015 Jeg tror ikke jeg gjør det så veldig ofte jeg heller. Sist jeg fikk vondt skrek jeg bare "AU", men kan også huske at jeg skrek "Helvete" en gang jeg brakk tåa. Har egentlig ikke så god kontroll på hva jeg sier når jeg slår meg, men husker det noen ganger.
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2015 #17 Skrevet 2. juni 2015 Noe av det mest patetiske jeg vet er folk som banner mye. Banner nesten aldri selv og det er (selvsagt) urelatert til religion eller noe slikt. Anonymous poster hash: 5c25d...fdb 1
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2015 #18 Skrevet 2. juni 2015 Mine foreldre bannet ikke så jeg hørte det da jeg var liten og for meg er det veldig lite naturlig å banne. Det er masse rare ting som folk kan synes at er galt med meg, men akkurat det at jeg ikke banner hadde jeg ikke sett for meg at skulle være en av dem.Anonymous poster hash: fd926...57b
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2015 #19 Skrevet 2. juni 2015 ? Jeg banner heller aldri, har aldri gjort det heller. Mannen min banner svært sjelden. Våre nå voksne barn banner ikke (så jeg har hørt, i alle fall ) Har alltid tenkt at de som banner mangler ord? Tror det er noe i det. Det er ikke noe hyggelig å høre på folk som banner så det ljomer. Om det var så fantastisk bra å banne, så ville vel barnehager og skoler tillatt banning blant barn og pedagoger. Kanskje barna der kunne tatt timer i banning, så de ble gode på kraftuttrykk? Tro hva sjefen min ville sagt om jeg begynte å banne foran barn og foreldre? Anonymous poster hash: 8fb09...078
kvinneguide Skrevet 2. juni 2015 #20 Skrevet 2. juni 2015 Han blir litt fattig i språket, banning er en del av språket vårt. Det er til og med dokumentert at det hjelper å banne når man slår seg! Forskjell på de som banner for annen hvert ord og de som bruker banning som en del av språket. Anonymous poster hash: dd4df...1a7 At man blir fattig i språket av å ikke banne?! Jeg synes heller man har et fattig språk om man må ty til banneord. Er helt greit iblant når man har følelsesutbrudd men synes ikke det passer i dagligtalen. Er ikke fordi jeg er kristen. 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå