Kassiopeia Skrevet 2. juni 2015 #1 Skrevet 2. juni 2015 Jeg er vel det man kan kalle en skikkelig tv-slave, og liker serier innen alle sjangere som er. Men det er ingen tvil om at drama er den store favorittsjangeren for meg, og aller mest de familiebaserte seriene. Jo mer emosjonelle (uten at det går over til såpe-opera), jo bedre! Det virker som dette er en "sjanger" som sakte men sikkert har dødd ut med årene, og jeg er alltid på jakt etter å finne tips til noe jeg ikke har sett enda, enten det er gammelt eller nytt. Så kom gjerne med tips og anbefalinger til dine favoritter. Kan jo gi ut min egen liste over favoritter som jeg kommer på i farten: - Six Feet under - Parenthood - Brothers & Sisters - Friday night lights - Once & Again - Gilmore girls - The Fosters - Everwood - Shameless - Chasing life - Sons of anarchy
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2015 #2 Skrevet 3. juni 2015 Army wives Finding carter switched at birth Anonymous poster hash: 7c4eb...9f1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2015 #4 Skrevet 3. juni 2015 Northern Exposure Judging Amy Picket Fences Men in Trees Weeds That's Life Providence Party of Five I'll Fly Away Life Goes On My So-called Life Freaks and Geeks One Tree Hill Dawson's Creek Anonymous poster hash: 64734...6b1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå