Gjest LoisLane Skrevet 31. august 2004 #2 Skrevet 31. august 2004 Den ble vel moderert vekk. Deltakerne ble karakterisert forholdsvis direkte.
MarianneE Skrevet 1. september 2004 #4 Skrevet 1. september 2004 Crap.... enda mer gøy jeg har gått glipp av.
Malou Skrevet 1. september 2004 #5 Skrevet 1. september 2004 Blir nødt til å være pålogget KG hele tiden sånn at man ikke går glipp av noe. Bye bye life!
MarianneE Skrevet 1. september 2004 #6 Skrevet 1. september 2004 Blir nødt til å være pålogget KG hele tiden sånn at man ikke går glipp av noe. Bye bye life! He he.... trodde vi var forbi det punktet for lengst.
CecilieB Skrevet 1. september 2004 #7 Skrevet 1. september 2004 Det må ha vært virkelig saftig etter jeg leste i den tråden siste gang, for jeg så ikke noe som var "farlig". Å diskutere om den ene er pen og den andre er stygg er jo ikke noe i veien med. Som om man aldri får høre sånt i det virkelige liv.
Gjest TomKrus Skrevet 1. september 2004 #8 Skrevet 1. september 2004 Det må ha vært virkelig saftig etter jeg leste i den tråden siste gang, for jeg så ikke noe som var "farlig". Å diskutere om den ene er pen og den andre er stygg er jo ikke noe i veien med. Som om man aldri får høre sånt i det virkelige liv. Hvis tråden ble moderert bort fordi noen mente de ikke var pene nok, håper jeg man også modererer bort tråder der ferdighetene som testes ut i andre konkurranser kritiseres. Mao. det er ikke lov å si at en fotballspiller er dårlig til å sparke fotball.
Gjest LoisLane Skrevet 1. september 2004 #9 Skrevet 1. september 2004 Syns faktisk ikke det var noen hyggelig tråd, jeg. "De var helt alminnelige, stygge, litt pene, osv". Ikke SÅ spennende, enkli. Og nå blir vel denne moderert bort...
Gjest Poirot Skrevet 1. september 2004 #10 Skrevet 1. september 2004 Syns faktisk ikke det var noen hyggelig tråd, jeg. "De var helt alminnelige, stygge, litt pene, osv". Ikke SÅ spennende, enkli. Det mener jeg man må tåle når man stiller opp på tv for å få bedømt sitt utseende.
Gjest LoisLane Skrevet 1. september 2004 #11 Skrevet 1. september 2004 Det er jeg egentlig enig i, Poirot. Fikk bare litt vondt av disse jentene, den ene av dem var jo så nervøs at jeg ble seriøst redd for at hun skulle svime av under finalen. Stakkars (søte?), små....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå