Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg aner virkelig ikke når folk flørter med meg eller prøver seg på meg. :P Når jeg var på jobb i dag, så kommer en fast kunde(han jobber ved siden av, så han er ofte innom), innom og plutselig begynner å småprate med meg. Bare sånn vanlig prat. Men han virker litt "nervøs" når han prater, også sa han "hei" og "hade" først i dag. Fikk litt inntrykk av at han ville bli kjent med meg, men samtidlig så kan det jo bare hende han ville være hyggelig, når han er fast kunde og sånt.. Men han har aldri prata noe særlig med meg før. Burde jeg gjøre noe? Eller bare la det gå og se hva som skjer? :P

Anonymous poster hash: a6ec3...aae
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ut ifra hva du skriver virker det bare som om han ville slå av en prat. 

AnonymBruker
Skrevet

Ut ifra hva du skriver virker det bare som om han ville slå av en prat. 

ja, ok 

Ts

Anonymous poster hash: a6ec3...aae

AnonymBruker
Skrevet

Å si hei og hadet til noen man ser relativt ofte ( som feks i et kundeforhold) er da ikke uvanlig. Trenger ikke ligge noe mer bak det

Anonymous poster hash: d63aa...8cd

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Fra en gutts ståsted så ligger det nok noe bak. Umiddelbart tenker jeg at han liker deg, på den ene eller andre måten. Tipset får bli å prøve å virke interessert tilbake, spesielt siden han virker nervøs:-).

Anonymous poster hash: 56b9b...b6a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Fra en gutts ståsted så ligger det nok noe bak. Umiddelbart tenker jeg at han liker deg, på den ene eller andre måten. Tipset får bli å prøve å virke interessert tilbake, spesielt siden han virker nervøs:-).

Anonymous poster hash: 56b9b...b6a

Nei ikke når man ser hverande ofte. jeg sier hei og hade til vekteren som pleier å stå ved inngangen til bygget mitt også, og dama på seven eleven jeg pleier å gå på. Tror nok ikke det ligger noe spesielt bak utenom at han er hyggelig mot deg ts men hvis du er interessert i å bli kjent med han så kan jo DU ta initiativet til å ta en kaffe etter jobb da ikke noe problem det

Anonymous poster hash: 3ef62...11b

AnonymBruker
Skrevet

Godt mulig han er interessert, spørsmålet er om du også er det. Hvis ja, vis neste gang at du vil prate, eller ta initiativet til det selv.

Anonymous poster hash: a87bf...a16

Skrevet

Hvis han ser deg ofte er det jo litt rart at han skulle være nervøs?

Gitt at det ikke var noe bak altså.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønte ikke sammehengen mellom hva du mente med at han sa hei og hadet først og om han er interessert..

Hvis han jobber i butikk ved siden av, så kan det være han bare liker å skravle litt for å bli kjent med de som jobber i butikkene  rundt eller så det kan det selvsagt hende han er interessert. Neste gang han kommer innom, prøv å komme litt mer innpå han :) 

Anonymous poster hash: 5da44...5ff

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...