Ella Grisella Skrevet 2. juni 2015 #1 Del Skrevet 2. juni 2015 Noen som har sett denne serien? Går på Netflix. Sønnen min elsker den. Synes den er utrolig kul, og utrolig morsom!:D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 2. juni 2015 #2 Del Skrevet 2. juni 2015 Så den for sånn 10 år siden. Gøy det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2015 #3 Del Skrevet 2. juni 2015 Var yndlingsserien min når jeg var liten! Har sett alle episodene. Litt sånn creepy, elsket det Anonymous poster hash: 50ff9...ebd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Belle âme Skrevet 2. juni 2015 #4 Del Skrevet 2. juni 2015 Såg på det når eg var lita! Men det er eit program av serien som ikkje er på netflix(Sefølgelig min favoritt) skuffande Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella Grisella Skrevet 2. juni 2015 Forfatter #5 Del Skrevet 2. juni 2015 Har akkurat sett det for første gang. Fantastisk!! Jeg ser det kom i 1999. Da var jeg voksen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2015 #6 Del Skrevet 2. juni 2015 Var ett av mine yngdlingsprogrammer da jeg var lita Anonymous poster hash: 11254...c60 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2015 #7 Del Skrevet 2. juni 2015 Elsket det når jeg var liten! (7-8 år) Anonymous poster hash: ba282...6d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 2. juni 2015 #8 Del Skrevet 2. juni 2015 Har sett på det med barna, ha ha. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2015 #9 Del Skrevet 2. juni 2015 så på det da jeg var tidlig i tenårene. Har også sett på det litt nå i ettertid. Morsom tegneserie. Anonymous poster hash: 2abea...f91 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
karamariell Skrevet 2. juni 2015 #10 Del Skrevet 2. juni 2015 Jeg og pappa så på det sammen hele tiden da jeg var yngre. Kjempegøy! Har sett litt på netflix i ettertid, men er ikke helt det samme altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peeves Skrevet 2. juni 2015 #11 Del Skrevet 2. juni 2015 Så det da jeg var liten, liker at det er litt mørk humor og småskummelt, men blir jo litt annerledes å se det i dag. Men nostalgisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå