AnonymBruker Skrevet 2. juni 2015 #1 Skrevet 2. juni 2015 Jeg er 20 år. 163cm høy og veier 64 kg. De siste 3 ukene har jeg skrevet ned alt jeg har spist for jeg har lyst til å slanke meg litt og ville se hvor mye jeg lå på til vanlig før jeg begynte å skjære ned på kaloriene. Havner i gjennomsnitt på rundt 1300 kalorier hver dag -og det er inkludert ekstra ting som smør man steker ting i osv. Er ikke det alt for lite? Jeg skal begynne å trene litt nå men er redd for å ha for lite energi. Jobber på et kjøpesenter ca 2 dager i uken noe som betyr ekstremt mye gåing de dagene jeg er på jobb. Er alt for glad i karbohydrater, men blir fort kvalm-mett av kjøtt og fisk. Kan ikke spise mer enn ca en halv kyllingfilet eller to SS kjøttdeig eller 1/3 av en sånn laksefilet fra first price før jeg ikke orker å spise mer. Regner med at 1300-1500 kalorier som jeg ligger på (1500 de dagene jeg har spist godteri) er for lite nå som jeg skal begynne å trene. Vekta mi på 64 har stått sånn i kanskje et år nå.Anonymous poster hash: 40303...437
mijaa Skrevet 2. juni 2015 #2 Skrevet 2. juni 2015 Regn ut BMR-en din (anbefaler Roede-formelen), og ikke spis noe mindre enn den i alle fall! Det er energien kroppen din trenger bare for å holde seg i gang. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå