AnonymBruker Skrevet 2. juni 2015 #1 Skrevet 2. juni 2015 Hei! Jeg er straks en prøver har et spm i forbindelse med ppilleslutt. Har gått på ppiller i 11 år. Har vært sammen med sambo i 5 år. Jeg er 27 år, han er 29. Vanligvis får jeg mensen 4 dager etter siste ppille. Dag 1 er det kun spotting, dag 2-3 er det ganske mye før det roer seg igjen. Vanligvis varer mensen (på ppiller) i 7 dager der det de siste 4 dagene kommer veldig lite blod. Jeg tok siste pille søndag morgen, og fikk mensen torsdag (litt). Siden fredag har jeg blødd veldig kraftig, og det er ingen tegn til at det roer seg.. Dette hemmer meg mye og jeg begynner å bli lei! Antar "mensen" tidligere har roet seg etter 1 uke fordi jeg har begynt på nytt pillebrett? Kommer dette til å ta slutt snart? Er det vanlig å blø mye når man slutter på ppiller? Takk! Anonymous poster hash: f5dc1...c66
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2015 #2 Skrevet 2. juni 2015 Jeg har sluttet på p-piller to ganger nå. Samme merke. Første gang jeg sluttet så blødde jeg MYE i en helt måned etterpå :/ Når jeg sluttet nå, etter 10 år, så hadde jeg helt vanlig mensen og kom raskt inn i normal syklus. Anonymous poster hash: 43502...562
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2015 #3 Skrevet 2. juni 2015 Jeg har sluttet på p-piller to ganger nå. Samme merke. Første gang jeg sluttet så blødde jeg MYE i en helt måned etterpå :/ Når jeg sluttet nå, etter 10 år, så hadde jeg helt vanlig mensen og kom raskt inn i normal syklus.Anonymous poster hash: 43502...562 Oi! Jeg håper jeg slipper å blø så lenge Takk for svar!Anonymous poster hash: f5dc1...c66
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2015 #4 Skrevet 2. juni 2015 Oi! Jeg håper jeg slipper å blø så lenge Takk for svar!Anonymous poster hash: f5dc1...c66 Husk at det var individuelt da Det går nok over snart skal du se! Anonymous poster hash: 43502...562
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2015 #5 Skrevet 4. juni 2015 Jeg blødde også sykt mye i ca en uke første mens etter pilleslutt, venter i spenning om det gjelder andre mens også!Anonymous poster hash: 0efb2...2eb
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2015 #6 Skrevet 4. juni 2015 Kan med glede melde at det endelig begynner å roe seg! Hehe! Har vært en heftig uke, men nå har det heldigvis begynt å avta. Hurra! TSAnonymous poster hash: f5dc1...c66
Sjela Skrevet 5. juni 2015 #7 Skrevet 5. juni 2015 Jeg hadde det sånn 2. "ekte" mens etter p-pilleslutt. Mensen måneden etter var normal igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå