cecily Skrevet 31. august 2004 #1 Skrevet 31. august 2004 Om dere ønsker bilder, så er noen nødt til å fortelle meg hvordan jeg skal få lagt ut noen.
Måne Skrevet 31. august 2004 #2 Skrevet 31. august 2004 Personlig synes jeg referat er kjempemorsom lesning. Kan ikke hjelpe deg med bildene. Beklager. :-(
cecily Skrevet 31. august 2004 Forfatter #3 Skrevet 31. august 2004 Skal se hva jeg får til. Skriver referat om ikke så lenge, satser på at jeg får til å laste ned noen bilder også.
Gjest Tabby Skrevet 1. september 2004 #4 Skrevet 1. september 2004 Sier som Ole Brumm jeg, ja takk begge deler. :-) Bilder kan du legge ut ved å gå til albumet, det ligger en knapp i venstre hjørne oppe, sammen med søk og pm og alt det der. Last opp bildet(ne) der og vent på at de blir godkjente.
Bokalven Skrevet 1. september 2004 #5 Skrevet 1. september 2004 Sier som Ole Brumm jeg, ja takk begge deler. :-) ...men du kan kutte ut...? Stakkars, lille Ole Brumm som til stadighet ikke blir sitert fullt ut. http://folk.uio.no/kjetikj/Articles/brumm1.html
Gjest Tabby Skrevet 1. september 2004 #6 Skrevet 1. september 2004 Men det passet seg ikke å ta med noe om brød i denne sammenhengen da
Smiley Skrevet 1. september 2004 #7 Skrevet 1. september 2004 Å jaaaaaa! Jeg vil både titte og lese. Det er sååå koselig å høre om andres bryllup!!! GRATULERER
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå