Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har brukt Garnier sin A-vitamin syre 24h fuktighetskrem som skal motvirke imperfections og blackheads i ca 3 år men syntes ikke den gjør jobben sin selvom A-vitamin syre skal være bra. Får faktisk mere sorte prikker av den føler jeg, samt blir veldig rød i ansiktet.

Trenger sårt tips om en fuktighetskrem for sensitiv hud, som motvirker hudormer!
Jeg har relativt tørr hud som blir blank i T sonen utover dagen, så kan ikke ha en for fet krem heller. Og helst ikke en som er altfor dyr...

Anonymous poster hash: 135d3...d4c
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Neutrogena har en egen serie for hudormer, som heter Neutrogena Visibly Clear Blackheads. Består av skrubb, fuktighetskrem, og toner blant annet. 

Skrevet

Jeg har brukt Garnier sin A-vitamin syre 24h fuktighetskrem som skal motvirke imperfections og blackheads i ca 3 år men syntes ikke den gjør jobben sin selvom A-vitamin syre skal være bra. Får faktisk mere sorte prikker av den føler jeg, samt blir veldig rød i ansiktet.

Trenger sårt tips om en fuktighetskrem for sensitiv hud, som motvirker hudormer!

Jeg har relativt tørr hud som blir blank i T sonen utover dagen, så kan ikke ha en for fet krem heller. Og helst ikke en som er altfor dyr...

Anonymous poster hash: 135d3...d4c

Tror neppe garnier inneholder ekte a vitamin syre. Det må fåes på resept av lege. Den heter airol :-)

AnonymBruker
Skrevet

Neutrogena har en egen serie for hudormer, som heter Neutrogena Visibly Clear Blackheads. Består av skrubb, fuktighetskrem, og toner blant annet.

Hvor får man kjøpt det? Har kun sett neutrogena hudpleie i London :/

Anonymous poster hash: d9331...c5b

Skrevet (endret)

Det inneholder nok ikke A-vitaminsyre nei, som sagt. Det kan ikke være store mengdene i såfall, ikke nok til at det har noen virkning. Dette er reseptbelagt :)

Endret av Rosewood
AnonymBruker
Skrevet

Tviler på at Garnier vil hjelpe deg hvis du har problemer med huden.

Selv får jeg urenheter og mer sorte prikker hvis jeg bruker noe fra det merket.

Gå heller for gode hudpleieprodukter fra trygge merker. Men det er lite

sannsynlig at noen krem kan fjerne blackheads, de må klemmes ut.

Syre kan hjelpe deg og forhindre deg i å få flere, men de du har må klemmes ut.

Anonymous poster hash: 8ac49...e78
Skrevet

Jeg har ikke tips til fuktighetskrem, men jeg må passe på å skrubbe ofte. Gjør du det? Jeg har svarte prikker selv med skrubb, men uten er de fullstendig ute av kontroll.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...