AnonymBruker Skrevet 2. juni 2015 #1 Skrevet 2. juni 2015 Har postkasse med lås på da vi bor i by. Vi får post hver dag, og nesten alltid brev. Jeg har ikke hentet posten siden torsdag og skulle hente posten i dag. Nå har noen brutt opp låsen på postkassa og postkassa var tom. Så hva gjør jeg? Ser ikke at det er vits å anmelde dette her, men er redd for at noen sitter med personopplysninger på oss. Ingen av oss venter pakke i posten som vi normalt gjør, så det var ihvertfall bra. Men er det noe å gjøre noe med? Anonymous poster hash: eea9d...14e
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2015 #2 Skrevet 2. juni 2015 Nei, så fælt. Anonymous poster hash: 31439...718 1
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2015 #3 Skrevet 2. juni 2015 Nei, så fælt. Anonymous poster hash: 31439...718 Vet ikke om dette var ironisk? Anonymous poster hash: eea9d...14e
Chiubi Skrevet 2. juni 2015 #4 Skrevet 2. juni 2015 Kanskje du burde hente posten litt oftere? Jeg begynte å hente posten hver dag etter at noen hadde tent fyr på posten som lå i postkassa vår.
Gjest Badebuksa Skrevet 2. juni 2015 #5 Skrevet 2. juni 2015 Putt et "troll i eske" oppi. Når du finner en kar dau (av hjerteinfarkt) ved siden av kassa, med brekkjern i hånda, veit du i allefall hvem skurken var.
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2015 #6 Skrevet 2. juni 2015 Det kan vel alltids anmeldes, men det er jo en bortimot umulig sak å etterforske. Kanskje det kan være greit å gjøre likevel i tilfelle politiet plutselig kommer over en småkriminell med huset fullt av tyvegods og noe av det står navnet ditt på? Du kan jo også henge opp en lapp nær postkassen (et sted der det er synlig for naboene) om at du setter pris på at hvis noen har sett noe, så kan de ringe og si ifra. Anonymous poster hash: bd548...52e
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2015 #7 Skrevet 2. juni 2015 Kanskje du burde hente posten litt oftere? Jeg begynte å hente posten hver dag etter at noen hadde tent fyr på posten som lå i postkassa vår. Pleier å hente hver dag vanligvis, men nå har jeg vært syk og derfor ikke tenkt på det siden jeg ikke har gått forbi den. Skjønner ikke hvorfor folk gjør slikt altså til det siste du skreiv. Herre min hatt. Putt et "troll i eske" oppi. Når du finner en kar dau (av hjerteinfarkt) ved siden av kassa, med brekkjern i hånda, veit du i allefall hvem skurken var. Det kan vel alltids anmeldes, men det er jo en bortimot umulig sak å etterforske. Kanskje det kan være greit å gjøre likevel i tilfelle politiet plutselig kommer over en småkriminell med huset fullt av tyvegods og noe av det står navnet ditt på? Du kan jo også henge opp en lapp nær postkassen (et sted der det er synlig for naboene) om at du setter pris på at hvis noen har sett noe, så kan de ringe og si ifra. Anonymous poster hash: bd548...52e Takk for tips! Ja, kan gjøre det. Vi flytter om 2 uker og har aldri opplevd noe lignende her før.. Irriterende -TS Anonymous poster hash: eea9d...14e
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2015 #8 Skrevet 2. juni 2015 Har postkasse med lås på da vi bor i by. Vi får post hver dag, og nesten alltid brev. Jeg har ikke hentet posten siden torsdag og skulle hente posten i dag. Nå har noen brutt opp låsen på postkassa og postkassa var tom. Så hva gjør jeg? Ser ikke at det er vits å anmelde dette her, men er redd for at noen sitter med personopplysninger på oss. Ingen av oss venter pakke i posten som vi normalt gjør, så det var ihvertfall bra. Men er det noe å gjøre noe med? Anonymous poster hash: eea9d...14e Ved indentitetstyveri er det krav til anmeldelse, for å få hjelp, senere. Anmeld for å ha dokumentasjon og vær obs om du får regninger du ikke skal ha/inkassovarsel. Du bør være ekstra obs dersom du kan ha fått kort tilsendt i posten. Eller dersom noen kan ha bestilt kort i ditt navn for så å hente det i din post. Anonymous poster hash: 9c3d1...e96
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå