AnonymBruker Skrevet 2. juni 2015 #1 Skrevet 2. juni 2015 Jeg har bestandig vært ganske slank, men fremdeles en smule tynnfeit spesielt på magen og beinene. De siste 3 ukene har jeg spist ganske sunt, jogget 9 km 2-3 ganger i uka, styrke med egen vekt 2-3 dager i uka, og squats hver kveld. Hvor lang tid vil det ta før jeg ser en effekt? Og finnes det noen treningsformer som er ekstra effektive? Vurderer også å ty til selvbruning eller solarium for å se mer tan ut for å markere muskler(når de kommer), fordi jeg for øyeblikket et fryktelig blek.. Vil litt farge ha noen effekt? Anonymous poster hash: 5e7e9...1f5
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2015 #2 Skrevet 2. juni 2015 Tung styrke og få i deg nok protein. Anonymous poster hash: f1870...a4b
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2015 #3 Skrevet 2. juni 2015 Tung styrke og få i deg nok protein. Anonymous poster hash: f1870...a4b Huff vil ikke på treningsstudio. Finnes ikke andre alternativ? Anonymous poster hash: 5e7e9...1f5
Gamerfrue Skrevet 2. juni 2015 #4 Skrevet 2. juni 2015 Huff vil ikke på treningsstudio. Finnes ikke andre alternativ? Anonymous poster hash: 5e7e9...1f5 Selvfølgelig finnes det andre alternativ! Kjøp deg vekter, strikk (sånne elastiske som mange trener med), matte, beinvekter, hoppetau, eller lignende. Du kommer langt med hjemmetrening hvis du bare søker litt på nettet og bestemmer deg for hvilke områder du vil trene Rumpa er vel kanskje en av de enkleste å gjøre hjemme, men også en haug med mageøvelser som ikke behøver noe særlig former for vekter. Leggene kan du jo for eksempel trene når du gjør andre ting, som når du pusser tennene eller lager mat - bare vipp deg opp på tå og senk sakte ned igjen.
Gjest me2u Skrevet 2. juni 2015 #5 Skrevet 2. juni 2015 Kommer an på hva du putter i deg. Kcal inn/ut avgjør om fettprosenten går ned.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå