Gå til innhold

Date med mitt store crush på fredag

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Jeg har invitert en fyr jeg er veldig interessert i hjem til meg på fredag. Vi har kun møttes en gang før, da kjørte han meg hjem fra fest, men har pratet mye over Facebook og han virker interessert.

Jeg får nesten litt panikk nå, har for ikke så lenge siden kommet ut av et ganske langt forhold så er ikke så god på dette.

Hva sier man? Hva sier man ikke? Hva har jeg på meg? Er veldig nervøs!! Vi er begge i slutten av tenårene hvis det spiller noen rolle..

Takk for svar på forhånd!:)

Anonymous poster hash: 677d5...f26

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

En fin hverdagskjole, du spør ham om jobb/utdanning. Når ham prater fanger du opp interesser og andre ting han er innom verbalt-som om han har interesser for dyr, biler, jakt, fiske, sport.

Det er viktig å la ham prate, da føler han seg interessant :).

Jeg er sikker på at det blir en fin kveld, lykke til :)

Anonymous poster hash: 62516...a4d
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

En fin hverdagskjole, du spør ham om jobb/utdanning. Når ham prater fanger du opp interesser og andre ting han er innom verbalt-som om han har interesser for dyr, biler, jakt, fiske, sport.

Det er viktig å la ham prate, da føler han seg interessant :).

Jeg er sikker på at det blir en fin kveld, lykke til :)

Anonymous poster hash: 62516...a4d

Jeg vet ganske mye om han allerede, men takk for tips! :)

AnonymBruker
Skrevet

Dytt...

Skrevet

Kle deg i noe pent som er "deg". Altså noe som får frem stilen din og du føler deg pen i. Snakk vanlig med han, med en litt flørtete undertone om du føler for det. Det viktigste er å være seg selv og føle seg komfortabel. Vær utadvendt og smil masse :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal straks få besøk av min store crush og jeg har på meg hullete jeans :fnise: Fordi jeg føler meg avslappet i dette. Jeg går veldig pent og stillig kledd hele tiden pga jobb, så jeg synes det er digg å slippe kjole og heler når jeg skal ha en rolig hjemmedate.

Anonymous poster hash: 46529...0f4
AnonymBruker
Skrevet

Ikke gå i fella og ha sex på første date hvert fall, mange gutter mister interessen av det. La ham få jakte litt og vis at du er ei jente med klasse, da respekterer han deg. Ellers syns jeg det er veldig seriøst å få noen hjem til seg, selv foretrekker jeg at de første datene er på kafè, skogstur eller lignende. Men det er sikkert bare meg :)

Anonymous poster hash: 4c7fc...95d
AnonymBruker
Skrevet

Ikke gå i fella og ha sex på første date hvert fall, mange gutter mister interessen av det. La ham få jakte litt og vis at du er ei jente med klasse, da respekterer han deg. Ellers syns jeg det er veldig seriøst å få noen hjem til seg, selv foretrekker jeg at de første datene er på kafè, skogstur eller lignende. Men det er sikkert bare meg :)

Anonymous poster hash: 4c7fc...95d

Ja, tror nok det er mest "normalt" eller hva jeg skal si. Men selv har jeg aldri vært på ordentlig "date", og for de på vår alder er det ganske vanlig å dra hjem til hverandre når man møtes første gang!:)

Tusen takk for fine svar dere!:-)

Ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...