AnonymBruker Skrevet 2. juni 2015 #1 Skrevet 2. juni 2015 Hvordan er det å bo der? Blir turen inn til byen for lang? Er det gode turmuligheter der ute? Blir man avhengig av to biler for å komme seg til jobb? Anonymous poster hash: dce47...278
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2015 #2 Skrevet 2. juni 2015 Jeg har bodd på byneset, men ikke så langt ut som på Spongdal. Gikk på skole på Spongdal da, så kjenner plassen godt Det er fint å gå på tur der ute, men det er vel en del åker rundt Spongdal sentrum. Et lite stykke til skogen, men overhode ikke uoverkommelig. Husker fra skolen at vi sprang en runde som het for knausen (?) Den var fin. Det er ikke veldig langt til stranda heller, men du må vel bruke bil. Synes turen inn til byen er helt grei. Det tar jo gjerne en 35-40 min inn til byen med buss siden den skal innom litt her og der. Jeg bodde som sagt ikke så langt inn som på Spongdal, men jeg jobbet på andre siden av byen (ladesiden) og jeg synes det var helt overkommelig å ta bussen til jobb med skifte av buss og venting i sentrum. Bussene går slik at man rekker jobb om man jobber til vanlig arbeidstid. Jobber man mye kveld/helg kan det være litt mer ugunstig med buss og flere biler er muligens da å foretrekke? Du kan jo sjekke buss 75/76 og 71? (om leinstrand/klett) på atb.no. Rutene har endret seg lite de siste årene. I helgene går det nattbuss så man kan ta seg en fest i blant også Jeg skal definitivt bosette meg på byneset igjen når jeg skal ha meg barn! Anonymous poster hash: 89af2...b62
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå