Gjest Anonymous Skrevet 31. august 2004 #1 Skrevet 31. august 2004 Kan jeg overføre bilder som jeg har tatt på min mobil til pcen? Hvordan? Jeg har en Nokia 7250i.
Gjest care Skrevet 31. august 2004 #2 Skrevet 31. august 2004 Har du blåtann? Må åpne den infrarøde porten først.
Gjest Anonymous Skrevet 31. august 2004 #3 Skrevet 31. august 2004 Pleier bare å sende til emailen min, jeg.
jolie Skrevet 31. august 2004 #4 Skrevet 31. august 2004 Har du blåtann? Må åpne den infrarøde porten først. De to har da ingenting med hverandre å gjøre. Skaff deg programvare fra nokia sine hjemmesider og en kabel. Voila! Om du har bluetooth på telefonen og bluetooth-adapter på pc'en kan du gjøre det på den måten. Likedan med infrarød; da må du ha en infrarød port på pc'en. Eller du kan benytte deg av de mange tjenestene som ligger på nett. Send bildet som mms til en hjemmeside og last det ned derfra etterpå. Koster så klart penger. I alle fall å sende til. Eller du kan høre med operatøren du har om du kan sende bilder som epost. Koster også litt penger.
xeyes Skrevet 31. august 2004 #5 Skrevet 31. august 2004 Her kan du laste ned Nokia PCsuite for din mobiltelefon! Last ned her!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå