Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det tar jo fort et par dager når man betaler med nettbank før pengene er inne på konto. Men ser den som får pengene også når det ble betalt, eller bare når pengene kom inn på konto?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytt!

Lurer vel egentlig på om jeg kan betale noe som egentlig skulle ha blitt betalt innen søndag i dag, eller om det kommer til å stå tydelig at jeg har betalt i dag?

AnonymBruker
Skrevet

Dytt!

Lurer vel egentlig på om jeg kan betale noe som egentlig skulle ha blitt betalt innen søndag i dag, eller om det kommer til å stå tydelig at jeg har betalt i dag?

Det tar max over natta, betaler du før kl 14 er det på konto samme ettermiddag.

Oppdragsdato vil fremkomme på kontoutskriften til mottaker.

Anonymous poster hash: df445...b56

AnonymBruker
Skrevet

Det tar max over natta, betaler du før kl 14 er det på konto samme ettermiddag.

Oppdragsdato vil fremkomme på kontoutskriften til mottaker.

Dette er kun om begge parter har samme bank. Dessuten er det slett ikke sånn hos alle banker.

Anonymous poster hash: 2a3df...d8c

AnonymBruker
Skrevet

Dette er kun om begge parter har samme bank. Dessuten er det slett ikke sånn hos alle banker.

Anonymous poster hash: 2a3df...d8c

Har selv overført både i samme bank som jeg har selv og til andre banker, og det tar slett ikke mer enn max over natta. I helger og høytidsdager må man vente til neste virkedagha, men det tar ikke mer enn max over natta på vanlige virkedager.

• Liker 1
Skrevet

Går raskt med nettbank. Var vel da det var nytt at det kunne ta lengre tid.

Om det er pga forfallsdato at du er bekymret så er alle seriøse firma inneforstått med at nettbetaling ikke går gjennom på røde dager.Du vil ikke bli straffet for noen timer ;)

Skrevet

Det er riktig at det tar max over natta, så lenge man husker at helge- og helligdager ikke er bankdager :)

Og du er sjanseløs mtp å legge inn en betaling tirsdag kveld, som ser ut som om den ble lagt inn 2 dager før - da må du bedrive dokumentforfalskning

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...