AnonymBruker Skrevet 2. juni 2015 #1 Skrevet 2. juni 2015 Vokset dåsa her om dagen. Var mildt sagt jævlig enkelte steder, siden jeg har mange og tyykke hår, dvs. sikkert 3-4 hår i samme hårsekk. Allerede dagen etterpå kjente jeg stubber. Er det verdt å fortsette å vokse seg? Hører alle snakker om at det er såå godt å være glatt i flere uker, så kommer jeg og har allerede stubber etter én dag. Hårveksten min er ekstrem, tydeligvis. Pleaaaase tell me om det er verdt at jeg fortsetter med dette. Anonymous poster hash: 025be...12f
RompeRusk Skrevet 2. juni 2015 #2 Skrevet 2. juni 2015 Hårmengden vil bli mindre og vokser saktere etter hvert som du vokser! og det gjør mye mindre vondt neste gang
RompeRusk Skrevet 2. juni 2015 #3 Skrevet 2. juni 2015 Og du må sannsynligvis vokse flere ganger for å få alt glatt lenge, da hårene vokset I forskjellig fart. Jeg har tatt 3 ganger nå, og det begynner endelig å vokse jevnt
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2015 #4 Skrevet 2. juni 2015 Det er hår som har en langt kortere vekstlengde enn de som kunne tas bort. Du må vokse iallefall 3 ganger før det vokser likt og du kan avgjøre det reelle resultatet.Anonymous poster hash: d3bb9...830
LeneXCII Skrevet 4. juni 2015 #5 Skrevet 4. juni 2015 Det blir definitivt bedre etterhvert! Hårene løsner lettere.
Taklampe Skrevet 4. juni 2015 #6 Skrevet 4. juni 2015 Det høres rart ut. Kanskje noen av hårene ble revet av istedet for at de ble revet ut? Høres jo rart ut at det skal vokse ut etter en dag hvis hele hårrota har blitt borte.
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2015 #7 Skrevet 4. juni 2015 Vokset dåsa her om dagen. Var mildt sagt jævlig enkelte steder, siden jeg har mange og tyykke hår, dvs. sikkert 3-4 hår i samme hårsekk. Allerede dagen etterpå kjente jeg stubber. Er det verdt å fortsette å vokse seg? Hører alle snakker om at det er såå godt å være glatt i flere uker, så kommer jeg og har allerede stubber etter én dag. Hårveksten min er ekstrem, tydeligvis. Pleaaaase tell me om det er verdt at jeg fortsetter med dette. Anonymous poster hash: 025be...12f en venninne hadde samme problem som deg, ble aldri bedre Hun fikk "byller" og måtte gå på antibiotika, det var helt grusomt Anonymous poster hash: 10c9a...39e
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2015 #8 Skrevet 5. juni 2015 Har vokset i 11 år å nå har jeg kuttet det ut fordi jeg kan telle på en hånd hvor mange hårstrå jeg har. Så jo det funker så absolutt! Litt trist at jeg er så hårløs der nede nå, men jaja Men du må huske at det tar noen ganger før hårveksten forandrer seg, og en sjelden gang kan man mulignes være uheldig å få ubehag å voksing er da kanskje ikke løsningen ;/ Men irritabel hud er ganske vanlig de første gangene Anonymous poster hash: 9dbb9...f57
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå