AnonymBruker Skrevet 2. juni 2015 #1 Skrevet 2. juni 2015 Jeg har bestilt meg MD formulations total protector 30 fra coverbrands. Jeg vet at produktet ikke produseres lengre, og forventer selvfølgelig ikke at det er direkte nytt. Det er ingenting ved produktet som tilsier at det er utgått eller gammelt, det lukter og kjennes helt normal ut. Jeg skulle allikevel gjerne sjekket batch nummeret bare for å se at det ikke er veeeeldig gammelt, så f. eks noen som hadde fått et produkt produsert i 2007! Jeg leser tydelig av koden 1677300 på flasken, og dette får jeg beskjed om at er en ukorrekt kode. På esken derimot kan det se ut som om 6-tallet også kan være 5, altså at koden kan være 1577300. Når jeg taster inn dette får jeg at kremen er produsert i 2015. Jeg synes at det er litt merkelig, for det første fordi jeg har forstått det slik at MD formulations er helt dødt, altså at det ikke finnes lengre? Eller er det kun i Europa? Jeg synes også at det er merkelig at jeg så tydelig ser at det er et 6-tall på flasken, men at det på esken kan se ut som et 5-tall. Er det noen som har noen erfaring med dette? Legger ved bilde av koden på flaska og esken Anonymous poster hash: ea181...ec9
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2015 #2 Skrevet 2. juni 2015 md finnes fortsatt og produseres, men det produseres kun til usa Anonymous poster hash: c94e2...95b
vimsefrøken Skrevet 2. juni 2015 #3 Skrevet 2. juni 2015 MD Formulations produseres fortsatt, men distribuerer da ikke lengre til det Europeiske markedet. Det vil fortsatt produseres MD i USA, og man kan bestille dette via nett til Norge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå