AnonymBruker Skrevet 2. juni 2015 #1 Skrevet 2. juni 2015 Hver gang vi har møttes (6 ganger til nå), har han snakket med moren på telefonen. Som regel hun som ringer, men har også opplevd at han har gjort det, f.eks. at han snakker med henne når jeg kommer ut fra toalettet. Det virker ikke som om det er noe veldig viktig. Han er 24 år gammel. Er dette vanlig? Grunn til bekymring? Anonymous poster hash: 8a173...db3
mijaa Skrevet 2. juni 2015 #2 Skrevet 2. juni 2015 Jeg hadde ikke blitt bekymra. Bare koselig det vel? 6
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2015 #3 Skrevet 2. juni 2015 Min mann (39) snakker nesten daglig med sin mor. Men det er stort sett hun som ringer og stort sett hun som står for snakkinga også Ville ikke blitt bekymra, han har jo en mor som bryr seg om han. Men det kan bli litt for mye innblanding også, vær bittelitt obs på det og pass på at dine meninger og interesser også kommer frem når det gjelder. Anonymous poster hash: 183bf...c69 3
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2015 #4 Skrevet 2. juni 2015 På tide å klippe navlestrengen til mor når en er 24 år gammel. Anonymous poster hash: 55466...425 5
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2015 #5 Skrevet 2. juni 2015 Min snakker også med sin mor hver dag på telefonen, 24 år. Tenker ikke noe over det akkurat, jeg snakker med min hver dag og, jeg er 27 Anonymous poster hash: ff5a5...03f
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2015 #6 Skrevet 2. juni 2015 Huff, ser for meg jeg kommer til å snakke med pappa hver dag til jeg blir 50... Han ringer meg hver dag, og snakker til meg på facebook Tror nok mora hans savner han, og han kan jo ikke akkurat kjefte på henne for det. Rart han ikke legger på når han egentlig er på date da, han kan jo fortelle henne at han er opptatt... Eksen min var ekstremt mammadalt. Han er 19 år og må fremdeles høre "god natt gullungen min" før han legger seg... Anonymous poster hash: 05119...7b1
peppermyntete Skrevet 2. juni 2015 #7 Skrevet 2. juni 2015 Jeg reagerer mer på at han ikke sier til moren at det ikke passer å snakke nå og heller ringer opp igjen senere. At han har et godt forhold til moren sin er da bare positivt!
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2015 #8 Skrevet 2. juni 2015 Min mann hadde daglig kontakt med sin mor i starten. Her viste det seg å være et veldig dårlig tegn! Hun stod for mesteparten av snakkingen, men det viste seg at samtalene gikk på manipulerende spørsmål, innblanding i alt han foretok seg og spørsmål om han kunne gjøre ditt og datt. (Mannen var da 31!!). Vi er samboere i dag, og moren har virkelig gjort sin innsats for å si meninger om alt og ingenting. Om hun ikke får viljen sin blir hun sur og kan ringe han opp og kjefte på han ved en senere anledning. I dag har de null kontakt, rett og slett fordi jeg ba han stå opp for seg selv å si nei om han ikke ønsket å gjøre ditt og datt. Hun hater meg, og det skjønner jeg. Hun mistet en "puppet" den dagen han møtte sin store kjærlighet. Okei, dette hørtes kynisk ut, men poenget er at du kanskje bør finne ut om forholdet deres, og om han ofte gjør ting for moren sin, sier ja til ting hun ønsker fra han. Det kan være de bare har et godt forhold, men her viste det seg at hun var manipulativ og måtte ha kontroll over han uansett hva han foretok seg. Anonymous poster hash: 56788...f35
Florence Skrevet 2. juni 2015 #10 Skrevet 2. juni 2015 Så lenge det bare er snakking og oppdatering av livet så går det nok fint. Det blir noe annet hvis hun blander seg inn i alt han gjør. Har flere venninner som snakker med sine mødre daglig uten at mødrene blander seg inn i hva de gjør og hvordan de gjør ting. Selv snakker jeg med mine foreldre sjelden, kanskje en gang i måneden.
nordlending Skrevet 2. juni 2015 #11 Skrevet 2. juni 2015 (endret) Hvis han ringer henne i "alle" ledige øyeblikk ville jeg reagert. Han ringte henne mens du var borte ei lita stund på badet? Men sånn ellers ser jeg ikke problemet med det. Endret 2. juni 2015 av nordlending
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2015 #12 Skrevet 2. juni 2015 Jeg synes ikke det er normalt eller sunt og ville blitt skeptisk til å date en slik fyr. Et godt forhold er ikke ensbetydende med at man MÅ ringes hver bidige dag og snakke om alt og ingenting.De menn jeg har datet som har et slikt forhold til sin mor har vært av typen som ikke klarer å lage en middag selv,og heller drar hjem til mor for å få full oppvartning.Orker ikke sånt. Anonymous poster hash: e9be1...82f 1
Gjest Honeyblossom Skrevet 2. juni 2015 #13 Skrevet 2. juni 2015 Syns det er positivt at han har et godt forhold til moren sin, men at han absolutt må snakke med henne når han er med deg er litt rart. Han burde si til henne at det passer dårlig og heller ringe opp senere
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2015 #14 Skrevet 2. juni 2015 Høres litt merkelig utAnonymous poster hash: 8d259...cb9
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2015 #15 Skrevet 3. juni 2015 Jeg har et godt forhold til begge mine foreldre,men jeg har ikke noe å snakke med dem om hver eneste dag.Da jeg bodde på en annen kant av landet ringte de en gang i uken.Den ene av mine foreldre er uføretrygdet og lever en ganske isolert tilværelse.H*n ringer meg daglig,ofte flere ganger daglig også.Vi har lite nytt å snakke om hver gang og for meg er det helt åpenbart at det er mangel på andre fritidssysler og psykisk sykdom som ligger bak dette.Hvis det er likhetstrekk med din situasjon ville jeg vært forsiktig med å involvere meg med en mann der moren krever så mye av ham. Har truffet menn som har et slikt forhold du beskriver,med at mor ringer hver dag.Da har jeg sett at det ofte dreier seg om kontrollerende mødre som ikke kan eller vil innse at barnet deres er voksent og har et eget liv som skal leves. Anonymous poster hash: e9be1...82f 1
Shamkriss92 Skrevet 3. juni 2015 #16 Skrevet 3. juni 2015 Mannfolk som har daglig kontakt med sine mødre har enda ikke blitt selvstendige. Regner med at det varer livet ut. 3
Gjest HarryDotter Skrevet 3. juni 2015 #17 Skrevet 3. juni 2015 For noe tøys! Det er da bare hyggelig om partner har daglig kontakt med sine foreldre da. Er jo en vesentlig forskjell på det å ta en kort prat med foreldrene daglig kontra det at de ringer og legger seg oppi livet ens og bestemmer over en når man har blitt voksen. Virker som noen tror man er pusling og tøffel fordi man har daglig kontakt med noen man er glad i. Noen av oss har et fantastisk godt forhold til foreldre og søsken. Livet er kort! Klart man ønsker å ha god kontakt med de nærmeste mens man enda kan. Plutselig...på sekundet kan noen av dem bli borte. Jeg vil se tilbake på livet og glede meg over mine foreldre og søsken. 1
Gjest Badebuksa Skrevet 3. juni 2015 #18 Skrevet 3. juni 2015 Mannfolk som har daglig kontakt med sine mødre har enda ikke blitt selvstendige. Regner med at det varer livet ut. Ikke nødvendigvis, hender de finner seg ei ålreit jente som drar ham vekk fra morens grep (og følgelig blir hatet og mobbet av svigermor i etterkant)
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2015 #19 Skrevet 3. juni 2015 Som mor til store barn, som snart skal ut av rede. Så kan jeg ikke se for meg at jeg må prate med barna mine daglig. Selv om jeg har et godt forhold til de, og ønsker jevnlig kontakt. Men kontakt hver dag, synes jeg blir for mye. Anonymous poster hash: a9e94...098 2
Shamkriss92 Skrevet 3. juni 2015 #20 Skrevet 3. juni 2015 Ikke nødvendigvis, hender de finner seg ei ålreit jente som drar ham vekk fra morens grep (og følgelig blir hatet og mobbet av svigermor i etterkant) Jeg kan se for meg en vellykket familie middag, med svigermor som hater dama, siden hun dro han vekk fra hennes grep. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå