Gå til innhold

I hvilken ende av bananen åpner du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, av alt man skal henge seg opp i! :bond:

Fra spøk til alvor, her blir "håndtaket" på bananen brukt som, nettopp det, et håndtak. Deretter åpnes den i andre enden. Simple fix.

Hva gjør dere med bananene deres?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spiser'n med skallet på gitt.

Skrevet

Jeg åpner der stilken er. Er bare apekatter og tullinger som åpner i den andre enden.

• Liker 3
Skrevet

Jeg åpner der stilken er. Er bare apekatter og tullinger som åpner i den andre enden.

Neineineineineinei

• Liker 2
Skrevet (endret)

Åpner i den andre delen enn stilken, hahah. Før pleide jeg å ta tak i stilken og "kaste" banen mot gulvet, men det var ikke alltid suksess der nei :P

Endret av sweg
Skrevet

Jeg åpner den på motsatt siden av stilken :-)

Skrevet

Åpner i den andre delen enn stilken, hahah. Før pleide jeg å ta tak i stilken og "kaste" banen mot gulvet, men det var ikke alltid suksess der nei :P

Føler alltid den blir så most når man gjør det :/

Skrevet

Jeg vet at å åpne den i spissenden har blitt fremhevet som det nye geniale, men etter å ha prøvd det har jeg i hvert fall bare fortsatt å åpne den ved stilken...

• Liker 4
Skrevet

Ved stilken så klart. Noe annet er jo bare rart. :laugh:

• Liker 2
Skrevet

Føler alltid den blir så most når man gjør det :/

Ja, samme her. I tillegg havnet banen på gulvet noen ganger, eller at skallet ikke åpnet seg i det hele tatt og jeg satt igjen med en most og ekkel banan, huff, æsj.

Gjest Ennasus
Skrevet

Ingen av delene...Spiser ikke banan :P

Neida, eller joda. Men før når jeg spiste banan pleide jeg å holde i toppen (der det er et slags håndtak) også bare løftet jeg den opp så bunnen pekte mot ryggen min, og slo hånden fram som om jeg skulle piske noen.. Da "spratt" bananen opp..

Om noen skjønner, vet ikke hvordan jeg skal forklare det  :fnise:

Skrevet

Jeg bruker neglen til å lage et lite kutt ved stilken, og så åpner jeg den i stilkenden. Jeg prøvde å åpne bananen i den andre enden en stund, men siden den ikke henger fast i stilkenden hendte det at den datt ut. Jeg liker banan og vil ikke at den skal dette på gulvet, så da foretrekker jeg at enden henger fast i skallet.

• Liker 3
Gjest Belle âme
Skrevet

Den feile enden, eller så kaster eg Banana framover og holder i stilken, slik at den åpner seg.

AnonymBruker
Skrevet

Det varierer litt.

Anonymous poster hash: 83aa2...8fd
AnonymBruker
Skrevet

Jeg åpner den ved stilken. Knekker stilken og drar ned skallet. Veldig enkelt og greit, og jeg slipper banan/bananskall under neglene..

Anonymous poster hash: 83706...fa1
  • Liker 4
Skrevet

Åpner helst med kniv (får å unngå gugge under neglene) i den motsatte enden av stilken! Stilken er jo "håndtak" ^^

Skrevet

Deler den i to på midten med samuraisverdet mitt :)

• Liker 1
Skrevet

Knekker stilken og bretter av skallet.

Skrevet

Nå spiser jeg ikke banan, men om jeg hadde; der ved stilken.

Skrevet

Klyper den i "bakenden" slik at den åpner seg, og spiser den derfra.

..... høres litt småskittent ut..  :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...