AnonymBruker Skrevet 2. juni 2015 #1 Skrevet 2. juni 2015 Jeg har 2,85 i Danske Bank. Ser nå at Skandiabanken tilbyr 2,60. Hva ville dere gjort? Anonymous poster hash: 71892...613
Ms. Steele Skrevet 2. juni 2015 #2 Skrevet 2. juni 2015 Er ikke noe å lure på det. Selv har vi 3,25 i DnB og skal over i Storeband.
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2015 #3 Skrevet 2. juni 2015 3,25 skjønner jeg godt at dere bytter, det er jo ran. Men hva med 2,85? Er det ikke noe å lure på da heller? Pleier ikke bankene å bytte litt på å ligge i teten når det gjelder renter, eller kan man vente at Storebrand og Skandiabanken blir i tetsjiktet? Anonymous poster hash: 71892...613
Tandra Skrevet 2. juni 2015 #4 Skrevet 2. juni 2015 Sjekk med Skandiabanken om akkurat dere kan få lån med den renten, det kan hende det kommer an på lånegrad osv. Når dere har fått tilbud, forteller dere det til nåværende bank, kanskje de setter ned renten tilsvarende eller mer for å beholde dere som kunde.
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2015 #5 Skrevet 2. juni 2015 Sjekk med Skandiabanken om akkurat dere kan få lån med den renten, det kan hende det kommer an på lånegrad osv. Når dere har fått tilbud, forteller dere det til nåværende bank, kanskje de setter ned renten tilsvarende eller mer for å beholde dere som kunde. Men hva gjør jeg da? Skriver mail til dem? Hva bør det stå i mailen? Anonymous poster hash: 71892...613
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå