Gjest umy Skrevet 31. august 2004 #1 Skrevet 31. august 2004 heisan, lurte på hvor man får kjøpt skinnfrakk, sort sådan. andre steder en på bodymap og wolfs lair da i oslo/akershus området mvh morten
Gjest 1111 Skrevet 1. september 2004 #2 Skrevet 1. september 2004 Det samme lurer jeg og på, kjæresten er på jakt etter skinnfrakk.
Lythande Skrevet 1. september 2004 #3 Skrevet 1. september 2004 De har noen skinnfrakker på Leather Man i Karl Johans gate og på Oslo City. Er ikke det store utvalget lenger, men noe har de. Ellers mener jeg at det ligger en skinnbutikk i gaten utenfor Oslo City når du går ut inngangen som vender mot Gunerius.
Loolaa Skrevet 1. september 2004 #5 Skrevet 1. september 2004 Jeg ville iallfall ikke ha kjøpt den på Leather Man! Ikke bra kvalitet... Det er en butikke bortenfor Gunerius som jeg tror heter Army Shop. De burde ha skinnfrakker. Kavliteten vet jeg ikke noe om
Lythande Skrevet 1. september 2004 #6 Skrevet 1. september 2004 Jeg hadde prøvd Mitt Skattkammer! Mitt Skattkammer hadde ingen skinnfrakker sist jeg var innom. For kun kort tid siden.
Gjest 1111 Skrevet 1. september 2004 #7 Skrevet 1. september 2004 Mitt Skattkammer hadde ingen skinnfrakker sist jeg var innom. For kun kort tid siden. Har hørt mange snakke om "mitt skattekammer" og har lyst til å dra dit neste gang jeg er i oslo, men hvor er det?
Lythande Skrevet 1. september 2004 #8 Skrevet 1. september 2004 Det ligger i Trondhjemsveien, husker ikke nummeret akkurat nå. Send en pm så skal jeg forklare deg hvor det er.
Gjest umy Skrevet 1. september 2004 #9 Skrevet 1. september 2004 http://www.gulesider.no/gsi/tolink.do?mode...o&id=c_Z00200T2 kart til mitt skattkammer ^ tror jeg prøver det imorra, takk for alle svar uansett hs morten
Carmen_ Skrevet 1. september 2004 #10 Skrevet 1. september 2004 Åå det er så mye fint på mitt skattekammer. Sett de kjolene de ofte har i vinduet? De er dødslekre.... bare synd man aldri kan bruke de til noe spesielt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå