Gå til innhold

Tale til brudgom

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal dere holde tale til deres mann? Eller dere som har giftet dere, holdt dere tale?

Si gjerne litt om hvordan dere velger å gjøre det, lengde osv.

Vi er ikke sikre på om vi vil holde taler til hverandre, vi hadde planer om å lage en film, men redd folk synes det mangler noe om vi ikke holder tale.... :bond:

Skrevet

Jeg holdt tale til min mann. Takket min forlover, min mor og hans foreldre. Så talte jeg til brudgommen om hans gode kvaliteter med en dæsj humor (et par korte morsomme historier). Avsluttet med "jeg elsker deg" og "skål for brudgommen". Tok ca 5 minutter :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg holdt tale til min mann. Takket min forlover, min mor og hans foreldre. Så talte jeg til brudgommen om hans gode kvaliteter med en dæsj humor (et par korte morsomme historier). Avsluttet med "jeg elsker deg" og "skål for brudgommen". Tok ca 5 minutter :)

Høres bra ut :) Takk

Skrevet

Bare hyggelig :) Spurte mannen min nå og han var veldig fornøyd (spørs om han hadde turt å si noe annet uansett da, haha).

Skrevet (endret)

Bare hyggelig :) Spurte mannen min nå og han var veldig fornøyd (spørs om han hadde turt å si noe annet uansett da, haha).

jeg har skrevet minnetaler og taler som andre skal holde, var verre å skrive en jeg selv skal holde! :fnise: men du ga et godt tips da. holde det ganske enkelt rett og slett!

Endret av melatonin
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg planlegger å holde tale. Har ikke sagt noe om det til mannen enda, tenkte det skulle være en overraskelse at også jeg taler. Nå er ikke jeg en person som er ukomfortabel med å snakke i forsamlinger da. Regner med talen blir på ca fem minutter. Skal snakke om ting som er relativt vAnlig i en bryllupstale; hva vi har hatt sammen/veien vi har gått, hva vi har nå, og hva jeg håper for fremtiden/veien videre.

Har ikke skrevet noe enda, men har en slags plan oppe i hodet.

Anonymous poster hash: 653ce...641

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...