Gå til innhold

Blokkeringer på div. nett tjenester

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg undres på en sak.

En person jeg datet valgte blokkere meg på face, fjernet fra snap osv for en knapp uke siden da vedkommende gikk tilbake til sin tidligere kjæreste og det er jo greit nok..
Jeg søkte personen opp på facebook bare for nysgjerrighetens tilfredsstillelse, og ser at nå er blokkeringen fjernet igjen.

Hva er greia med sånt egentlig? 
Går plutselig behovet for å fjerne folk fra sosiale nettverk over sånn helt ut av det blå? 

Hva får dere andre til å gjøre sånt? Enda mer spennende, GJØR folk sånt? 

Kunne ikke falt inn meg nemlig :P

Anonymous poster hash: 2a657...69b
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gjør det  :fnise:  Blokkerer noen i frustrasjon, og etter et par dager så bare hmm, kanskje det ikke var så lurt likevel. Så klart ikke nære venner osv, men ja.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg gjør aldri sånt. I min bok vitner denslags om personlighetsforstyrrelse, og det er et tegn på at man trenger hjelp.

Anonymous poster hash: 06c3f...028
  • Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Kan jo være at de syntes de overreagerte med å blokkere, og derfor fjernet blokkeringen igjen. Stort sett er det vel unødvendig å blokkere, med mindre det er en person som trakkaserer og som ikke slutter ved tiltale.

Anonymous poster hash: 14ec4...d14
AnonymBruker
Skrevet

Hmm, er det ikke lettere å trykke på blokk enn å slette da? Blokke kan man gjøre fra vennelisten, sletting må man inn på profilen til den andre?

Anonymous poster hash: 9aaa7...3d6

AnonymBruker
Skrevet

Får man beskjed dersom noen blokkerer deg eller fjerner deg som venn på FB? Jeg har nemlig ryddet i vennelisten, uten at det er noen vonde følelser bak det (bare møkk lei mange politiske innlegg o.l.), og tenkte at de merker ikke det med mindre de prøver å ta kontakt med meg eller sjekker? Tar jeg helt feil?

Anonymous poster hash: 1455e...f45
AnonymBruker
Skrevet

Man får ikke beskjed.

Anonymous poster hash: 14ec4...d14
AnonymBruker
Skrevet

Noen er jo litt mer hissige enn andre og da kan blokkering funke ganske greit i stedet for å sende sure kommentarer e.l.

Anonymous poster hash: 34d76...742

AnonymBruker
Skrevet

Jeg gjør aldri sånt. I min bok vitner denslags om personlighetsforstyrrelse, og det er et tegn på at man trenger hjelp. Anonymous poster hash: 06c3f...028

Vet du hva kriteriene for en personlighetsforstyrrelse er? Det er ganske mye mer enn å blokkere noen på Face osv. Sleivete kommentar.

Anonymous poster hash: 34d76...742

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har bare blokkert en eneste person,og det var en veldig innpåsliten litt creepy fyr som sendte meg meldinger hele tiden.

Har forøvrig opplevd å bli slettet av en jeg gikk i klasse med,og ser at jeg er den eneste h*n har slettet. Alle våre andre felles venner har h*n beholdt. Synes både det og det som TS beskriver føyer seg inn i rekken av merkelig facebook-oppførsel.Folk er bare ute etter å såre og være bitchy.

Anonymous poster hash: 68f11...48a
AnonymBruker
Skrevet

Jeg sletter som regel folk jeg dater. No hard feelings, men ser ingen grunn til å ha mislykkede dates på Facebook.

Anonymous poster hash: 14671...327

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har bare blokkert en eneste person,og det var en veldig innpåsliten litt creepy fyr som sendte meg meldinger hele tiden.

Har forøvrig opplevd å bli slettet av en jeg gikk i klasse med,og ser at jeg er den eneste h*n har slettet. Alle våre andre felles venner har h*n beholdt. Synes både det og det som TS beskriver føyer seg inn i rekken av merkelig facebook-oppførsel.Folk er bare ute etter å såre og være bitchy.

Anonymous poster hash: 68f11...48a

Ts her.

Forsåvidt ok å blokkere noen om man virkelig ikke ønsker kontakt, men da skjønner jeg ikke greia med å fjerne den igjen etter 2 dager.. Hva er poenget da?

Tipper selv det er fordi man mister all oversikt over den man har blokkert, og det er kanskje ikke det man EGENTLIG vil.. At man gjerne vil ha mulighet til å snoke litt iallefall.

Jeg blokkerte selv en jeg datet som dumpet meg, og det var fordi jeg stadig vekk søkte ham opp å når han var blokkert var det så mye mer styr for å få sett profilen.. Funket det altså. Men jeg åpnet ikke opp igjen heller da.

Anonymous poster hash: 2a657...69b

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har verken blokkert eller slettet tidligere flørter fra Facebook, men har satt de på limited profile. På Instagram har jeg sluttet å følge, og på Snap har jeg bare fjernet de fra lista. 

Anonymous poster hash: d4f1f...f66
AnonymBruker
Skrevet

Jeg gjør aldri sånt. I min bok vitner denslags om personlighetsforstyrrelse, og det er et tegn på at man trenger hjelp. Anonymous poster hash: 06c3f...028

Heldigvis så snurrer ikke verden rundt din bok

Anonymous poster hash: 3b6f0...7e9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...