stra123 Skrevet 2. juni 2015 #1 Skrevet 2. juni 2015 Hei, Søker mannlig aktmodell i bergen, noen som har kjennskap til noen? Ønsker dette til helgen pga det vi hadde bestilt som aktivitet ble avlyst av arrangør....ganske frustrerende og stressa i dag!!!!
Sannerlig Skrevet 2. juni 2015 #2 Skrevet 2. juni 2015 (endret) Hei, Søker mannlig aktmodell i bergen, noen som har kjennskap til noen? Ønsker dette til helgen pga det vi hadde bestilt som aktivitet ble avlyst av arrangør....ganske frustrerende og stressa i dag!!!! pøøh, du skal bare ha en å klå på du;) Eller du kan sette ut en etterlysning i Aulaen på universitetet:) Endret 2. juni 2015 av Sannerlig 1
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2015 #3 Skrevet 2. juni 2015 http://www.aktmodell.no/ Anonymous poster hash: 87a7c...eb6
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2015 #4 Skrevet 2. juni 2015 Hei, Søker mannlig aktmodell i bergen, noen som har kjennskap til noen? Ønsker dette til helgen pga det vi hadde bestilt som aktivitet ble avlyst av arrangør....ganske frustrerende og stressa i dag!!!! Kan man beholde undertøyet på? Anonymous poster hash: 663d7...ce8
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2015 #5 Skrevet 3. juni 2015 Hei, Søker mannlig aktmodell i bergen, noen som har kjennskap til noen? Ønsker dette til helgen pga det vi hadde bestilt som aktivitet ble avlyst av arrangør....ganske frustrerende og stressa i dag!!!! Vil du se ham naken slik at du kan vurdere om du vil gifte deg med ham, siden du har lagt dette ut på bryllupsforumet? Du skriver ikke om du vil finne noen som kan stille gratis eller om du er villig til å betale noe for dette. Det er nok lettere å finne en hvis du kan gi et lite honorar. Prøv på kategorien "småjobber" på finn.no. Jeg er mann, men jeg bor ikke i Bergen, og har null erfaring med å stå aktmodell. Jeg har en gammel skade som gjør at jeg får vondt av statisk belastning, så jeg tror ikke jeg har noen framtid som aktmodell heller. Anonymous poster hash: 45e25...f07
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2015 #6 Skrevet 3. juni 2015 Vil du se ham naken slik at du kan vurdere om du vil gifte deg med ham, siden du har lagt dette ut på bryllupsforumet? Anonymous poster hash: 45e25...f07 Er nok et utdrikningslag da. Tror du ikke? Anonymous poster hash: 87a7c...eb6 3
equs Skrevet 4. juni 2015 #7 Skrevet 4. juni 2015 Om du trenger aktmodell i helgen er det bare å ta kontakt
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2015 #8 Skrevet 20. juni 2015 Er nok et utdrikningslag da. Tror du ikke? Anonymous poster hash: 87a7c...eb6 Jeg hadde fått ståkuk om det hadde vært utdrikningslag Anonymous poster hash: ede60...5a7 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå