AnonymBruker Skrevet 2. juni 2015 #1 Skrevet 2. juni 2015 Jeg har verdens peneste fastlege og dette vet han tydeligvis om at han er. Nå har både meg og datteren min hatt flere legebesøk pga. plager. Det virker som han skal prøve å sjarmere meg i senk, men dessverre har ikke sånn oppførsel effekt på meg. Nesten så jeg har lyst å fortelle han at hadde han gjort en dritgod jobb så hadde jeg falt fullstendig for han, ikke fordi han er kjekk. Han har nok skjønt dette, men det er akkurat som han er furten eller sur fordi jeg ikke faller for han fordi dette gjør jo lett andre damer, så derfor fortsetter han å flørte bare for å sjekke om jeg har endret mening. Det værste er jo at han er godt gift og alt det der så det må jo være pga han vil ha godt ord på seg gjennom jobben. mannfolk, kan dere ikke bare gjøre jobben deres? Anonymous poster hash: d702e...6fa 1
Shamkriss92 Skrevet 2. juni 2015 #2 Skrevet 2. juni 2015 Aldri stol på de som bruker hvite frakker. 3
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2015 #3 Skrevet 2. juni 2015 Det kan jo hende du er fordomsfull mot de som har et godt utseende. Kanskje han liker deg, tross alt. Anonymous poster hash: 44c97...02b
Gjest krokodillen Skrevet 2. juni 2015 #4 Skrevet 2. juni 2015 kan jo hende du overtolket vennligheten hans
Gjest anonym2233 Skrevet 2. juni 2015 #6 Skrevet 2. juni 2015 (endret) Kan det kanskje hende at du tolker/oppfatter han feil? (Hvis du reagerer sånn, bør du vel kanskje ikke henge deg så opp i utseendet hans heller.) Og det du nærmest reagerer på, er bare deg som innbiller deg ting og litt "ønsketenkning"? Uansett, om du føler ubehag, er det ikke verre enn å bytte fastlege. Litt dumt å synse på den måten, og dermed mister vedkommende jobben sin pga deg. Bare fordi du "tror"? Endret 2. juni 2015 av anonym2233
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2015 #9 Skrevet 2. juni 2015 " Nesten så jeg har lyst å fortelle han at hadde han gjort en dritgod jobb så hadde jeg falt fullstendig for han, ikke fordi han er kjekk. " Skjønte ikke den Anonymous poster hash: 7550d...d8c
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2015 #10 Skrevet 2. juni 2015 Hvorfor postes dette på singelforumet mon tro? Anonymous poster hash: 5d22a...7a4 1
Gjest gjestvest Skrevet 2. juni 2015 #11 Skrevet 2. juni 2015 Kanskje han bare er hyggelig i likhet med alle andre, men fordi han er kjekk oppfatter du det annerledes? Det er ikke uvanlig når noen vi mener er attraktiv snakker med oss, er hyggelig mot oss får vi en annen følelse inni oss. En varmere følelse om du vil. Dette betyr ikke at det er han som er ansvarlig for å gi deg disse følelsene: Det er ikke bevisst. En annen ting er forhåndstemplet av pene/kjekke personer: De er flørtende. De tror de kan få hvem som helst. Så da går du og tenker: " Han skal ikke få meg ".
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2015 #12 Skrevet 2. juni 2015 Tja mulig jeg overreagerer, men kjekke menn trenger vel ikke å sitte å blunke og rulle med øynene for å overbevise meg ting som har med jobben å gjøre, de trenger bare å si det. Ta så hardt i og komme med fleipete kommentarer over streken det er vel ikke å innbille seg ting. Jeg pleier vanligvis å kalle en spade for en spade. ts Anonymous poster hash: d702e...6fa 1
Mynona Skrevet 3. juni 2015 #13 Skrevet 3. juni 2015 Tråden er ryddet for spekulasjoner. Mynona, mod.
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2015 #14 Skrevet 3. juni 2015 Jeg tror deg TS . Men jeg har en bekjent som fikk det for seg at fastlegen var etter henne. Hun er veldig vakker og sjarmerende, men er dum som et brød. Klarer ikke å si ord med for mange stavelser. Hun begynte å fantasere om et liv med fastlegen sin og tenkte så sterkt på dette at hun begynte å planlegge livet med ham. Hun kunne feks fortelle om hvordan hun gledet seg til å besøke hjemlandet hans osv. Men hun tok så feil som det var mulig, hun tok det tilslutt opp med fastlegen sin og han fikk sjokk. Han ba henne bytte lege. Fastleger er i et serviceyrke og bør være hyggelig og imøtekomne på jobb, og det var det han hadde vært . Hun er over han nå, men også hun fikk sjokk, hun trodde nesten de var et par. Anonymous poster hash: 0385f...960
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2015 #15 Skrevet 4. juni 2015 Jeg tror deg TS . Men jeg har en bekjent som fikk det for seg at fastlegen var etter henne. Hun er veldig vakker og sjarmerende, men er dum som et brød. Klarer ikke å si ord med for mange stavelser. Hun begynte å fantasere om et liv med fastlegen sin og tenkte så sterkt på dette at hun begynte å planlegge livet med ham. Hun kunne feks fortelle om hvordan hun gledet seg til å besøke hjemlandet hans osv. Men hun tok så feil som det var mulig, hun tok det tilslutt opp med fastlegen sin og han fikk sjokk. Han ba henne bytte lege. Fastleger er i et serviceyrke og bør være hyggelig og imøtekomne på jobb, og det var det han hadde vært . Hun er over han nå, men også hun fikk sjokk, hun trodde nesten de var et par. Anonymous poster hash: 0385f...960 ja tenk om jeg hadde reagert på samme måte, jeg vil jo bare at han kan oppføre seg hyggelig med måte vi trenger ikke noe ekstra. Anonymous poster hash: d702e...6fa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå