Gå til innhold

Kähler Omaggio sort eller sølv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jada, vet jeg er hundre år for sein, men nå vil jeg ha en slik. :ler: 

Vurderer å bestille medium i sølv, men hvor jeg skal bestille den får jeg den ikke før i august. Kan få den sorte i medium nå, pluss den lille sort for samme pris. 

Hva ville du gjort? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ønsker du deg den i sølv, så kjøp den :)

Det finnes nettbutikker som har den i sølv for umiddelbar levering. Se f.eks lenken:

http://www.keiserensnye.no/products/omaggio-slv

Har mest lyst på den i sølv, men sort er også pent. Begge fargene passer godt i (det nye!) huset vårt. :) Det er det om jeg skal vente på sølv (finest) eller kjøpe to svarte (til samme pris) nå.. 

Skal bruke opp et gavekort, derfor jeg kun kan handle fra denne butikken som ikke får den før i august. 

Gjest Lalalala59
Skrevet

Kanskje ikke det svaret du vil ha, men jeg ville gått for en annen vase som passer inn i DITT hjem, ikke en hvilken som helst blogger eller interiørfreak sitt hjem. Er vel litt farget av at jeg virkelig har sett meg mett på den vasen, og halvparten av vennegjengen har den. :ler:

Skrevet

Kanskje ikke det svaret du vil ha, men jeg ville gått for en annen vase som passer inn i DITT hjem, ikke en hvilken som helst blogger eller interiørfreak sitt hjem. Er vel litt farget av at jeg virkelig har sett meg mett på den vasen, og halvparten av vennegjengen har den. :ler:

Er egentlig enig, og har "mobbet" en del venner for den vasen, men.. :ler: Jeg synes den er ganske grei da, dessuten må jeg bruke opp det gavekortet på noe. 

Skrevet

Om du vi ha den sølv, så gå for den selv om du må vente (august kommer fortere enn du aner!) Personlig liker jeg den sorte best. :) 

Skrevet

Jeg overlot ansvaret til samboeren; han valgt de to sorte. :ler: 

Han tenker sikkert bare på hva som gir mest for pengene. Jaja, nå er de bestilt. :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...