AnonymBruker Skrevet 2. juni 2015 #1 Skrevet 2. juni 2015 Hei. Jeg har en sønn som syns det er veldig spennende med fisk og kunne tenke meg å skaffe avkarie igjen. Jeg har tidligere hatt dette som hobby, så det er ikke helt nytt for meg. Men så er det sånn at sønnen min ikke forstår at fisken ikke kan koses med. Han er fornøyd med å bare se på de, men får han muligheten til å putte hånda oppi så gjør han det. Han har en utviklingsforstyrrelse og har derfor ikke forutsetninger for å lære at det ikke er greit (iallefall ikke med det første). Jeg har forhørt meg hos div forhandlere om det finnes akvarium med lås på toppen. Slik at man må ha nøkkel for å åpne der man gir fisken mat. Hadde av en eller annen rar grunn trodd at det fantes, men de jeg har spurt ser bare rart på meg. Har googlet litt og sett at det kan være mulig å bygge et møbel som også dekker toppen, og at man da kan få mulighet til å låse, men jeg er ikke så handy. Er det noen som har erfaring med dette? Evt som har forslag til hvordan det kan løses? Anonymous poster hash: 4927a...5a8
Gjest snoopy_93 Skrevet 2. juni 2015 #2 Skrevet 2. juni 2015 Hvis du lager deg bruker på akvaforum kan du opprette et innlegg der, få tips, inspirasjon osv. Er der selv og har sett en del som har bygget selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå