Gå til innhold

Hvordan trives i forhold?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg holder på å slå opp med kjæresten min. Han vet det ikke enda, og selv om han er klar over at vi har litt småproblemer så vil jeg tørre å påstå han ikke vet han er i ferd med å bli dumpet. Han er en snill og herlig mann, men med han som med mennene før meg så går alt bra i et halvt års tid før jeg får "kalde føtter" og flykter forholdet.

Det er så klart grunner til at jeg flykter, men de fleste hadde kanskje funnet ut av disse problemene istedenfor å slått opp pga dem.

Ofte når ting begynner å bli komfortabelt begynner jeg å se etter problemer. Det kommer nok av at jeg har blitt sveket flere ganger før, og tenker som så at hvis jeg får slått opp med de først så blir jeg i allefall ikke "surprise-dumpet".

Hvordan blir man komfortabel i et forhold? Jeg blir bare ukomfortabel etter et par mnd og må ha tilbake "friheten" igjen.

Vet ikke om denne burde vært postet i samliv og relasjoner, men tenkte det kanskje var noen i singelforumet som hadde samme problem...

Anonymous poster hash: c96cc...cce
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje du rett og slett ikke er typen som trives i forhold?

Er mange som lever som "frivillig" single, som ikke har noe behov for en partner eller fordi de rett og slett ikke passer i ett parforhold.

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje du kan skrive et brev til kjæresten din om dette. Skriv at det ikke er noe galt med ham, men vurderer å gjøre det slutt på grunn av det du sliter med. Hvis han er forståelsesfull, er han mannen i ditt liv.

Jeg har vært i din situasjon, og det jeg innerst inne trengte, var en bekreftelse på at han virkelig vil ha meg. Man behøver en trygghet, samtidig en frihet. Altså, en frihet til å være seg selv, men en trygghet på at han liker deg som du er.

Anonymous poster hash: 03d73...521
Skrevet

Dere er jo åpenbart ikke forelsket. Det i seg selv er jo god grunn til å avslutte det hele

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje du rett og slett ikke er typen som trives i forhold?

Er mange som lever som "frivillig" single, som ikke har noe behov for en partner eller fordi de rett og slett ikke passer i ett parforhold.

Jeg tror kanskje det er fordi ingen forhold føles rette og jeg hele tiden søker etter det forholdet jeg hadde med en eks. Savner å være i et forhold hver gang jeg er singel, men det er aldri "riktig" forhold etter et par fire-seks mnd.

Anonymous poster hash: c96cc...cce

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror kanskje det er fordi ingen forhold føles rette og jeg hele tiden søker etter det forholdet jeg hadde med en eks. Savner å være i et forhold hver gang jeg er singel, men det er aldri "riktig" forhold etter et par fire-seks mnd. Anonymous poster hash: c96cc...cce

Er du ikke over eksen ennå? Du kan ikke drive å sammenligne ditt tidligere forhold med nye, det blir helt feil. Alle forhold er forskjellige. Det er vel en grunn til at denne personen er en eks? Kanskje du har satt det forholdet på en pidestall, da ødelegger du uansett muligheten for deg selv og din fremtidige kjæreste til å få det fint og du er dømt til å være ulykkelig hvis du fortsetter sånn.

Såret denne eksen deg siden du er så redd for å bli forlatt og elske noen igjen at du dumper dem først?

Anonymous poster hash: cf0ff...6df

AnonymBruker
Skrevet

Er vel på tide å slutte å synes synd på seg selv? HÆ HÆ?

Anonymous poster hash: cf0ff...6df

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...