AnonymBruker Skrevet 2. juni 2015 #1 Skrevet 2. juni 2015 Hei, Jeg er ny på sukker og lurer litt på hvordan andre brukere bruker nettstedet... - Når du ser en profil som du tenker at kunne vært interessant, sender du da melding med en gang? bruker du du vis interesse feltet? (får da brukeren beskjed om at du har merket profilen som interessant?) Vil gjerne høre deres erfaringer rundt den første kontakten ;-) Blir spennende å se om dette vil føre til noe ;-) Anonymous poster hash: c35e4...2a3
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2015 #2 Skrevet 2. juni 2015 Jeg har sendt dem en melding. …og nesten aldri fått svar. Er ikke superbruker selv, så jeg kan bare sende melding til superbrukere. Anonymous poster hash: be656...c53 1
Okapi Skrevet 2. juni 2015 #3 Skrevet 2. juni 2015 Jeg har fylt inn skjemaene, lagt opp en drøss med bilder og skrevet en profiltekst. Kikker litt innom iblant.
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2015 #4 Skrevet 3. juni 2015 Enten skriver jeg med en gang, eller så lagrer enten profilen som interessant (bare jeg som kan se), bruker aldri hjertene. De har jeg aldri skjønt vitsen med. Det virker som en feig måte å få den andre til å ta første steget på. Jeg har aldri respondert når noen har satt hjerter på meg. Anonymous poster hash: 728f6...354
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2015 #5 Skrevet 3. juni 2015 Jeg bruker ofte sukker til grøten, veldig enkelt. Anonymous poster hash: 4f8e8...06e 1
Miamaia83 Skrevet 3. juni 2015 #6 Skrevet 3. juni 2015 Jeg enten sender melding eller trykker på hjertet. Har oftest fått respons om jeg har trykket på det røde hjertet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå