Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har begynt å like en fyr som jeg har kjent i 5 år. Møtte han i vinterferien i år for første gang på en stund i fylla, vi dro på nach samme og det endte med sex.. Senere har vi møttes 3 ganger til og vi har snakket på mobil, snap og face! Jeg har flyttet for å studere så vi bor ikke i samme by lengre, men er jo nå hjemme i hele sommerferien!

Etter vi møttes første gangen har jeg blitt veldig betatt av han og jeg begynner å få følelser for han! Når vi snakker på Facebook skriver han det at han er nyskjerrig på meg, savner meg og gleder seg til at jeg kommer hjem.. Jeg har sagt ifra at jeg ikke bare vil være ff med han, men kanskje noe mer! Han sier at han vil ta hver dag som kommer, se hva som skjer og at han har det bra i mitt selskap.. Men det som bekymrer meg er at han ikke vil at jeg skal snakke om dette til noen venninner noe som gjør meg litt usikker (Vi har en del felles bekjente + at han har vært litt med en tidligere venninne av meg, så det kan jo ha noe å gjøre med det), i tillegg til dette kan vi verken være hos meg eller han hvis noen av foreldrene er hjemme.. Burde jeg være usikker på han? Og vil han kanskje ikke det samme som meg? Er så redd for å være den parten som sitter igjen såret, men han har jo sagt at det ikke kommer til å skje..

Blæææ, tankene bare surrer og jeg har aldri hatt kjæreste eller holdt på med noen så aner ikke hvordan jeg skal sortere alle disse tankene og følelsene..

Anonymous poster hash: 9cf0e...790

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ingen?:(

AnonymBruker
Skrevet

På startstreken er det greit å holde ting for seg selv for å finne ut om dette kan bli noe mer av. Det er helt vanvittig hvordan venner og familie kan pushe på og påvirke oppfatning av forholdet slik du ser det, og kan sende deg på feil spor enn hvor han er.

Når det kommer til hans ståsted på hva han vil med deg synes jeg han må være tydeligere på. Med samboeren min var vi med en gang på at vi begge skulle være eksklusive med hverandre.

Finn ut av dette ganske fort, og ikke bruk måneder på en fyr som ikke klarer å bestemme seg.

Anonymous poster hash: b41fa...e32

AnonymBruker
Skrevet

På startstreken er det greit å holde ting for seg selv for å finne ut om dette kan bli noe mer av. Det er helt vanvittig hvordan venner og familie kan pushe på og påvirke oppfatning av forholdet slik du ser det, og kan sende deg på feil spor enn hvor han er.

Når det kommer til hans ståsted på hva han vil med deg synes jeg han må være tydeligere på. Med samboeren min var vi med en gang på at vi begge skulle være eksklusive med hverandre.

Finn ut av dette ganske fort, og ikke bruk måneder på en fyr som ikke klarer å bestemme seg.

Anonymous poster hash: b41fa...e32

Takk! Dette fikk meg til å puste ut litt:) Håper jeg skal møte han snart igjen så får vi se hva som skjer! Men igjen takk:)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns det virker veldig spesielt at dere skal møtes i hemmelighet!! Virker som om han bare har tenkt å leke med deg og utnytte din begrensede erfaring med gutter/menn! Han kan faktisk ikke diktere hva du skal snakke med dine venninner om, en ting er å diskutere evt sexliv osv men å fortelle at man skal møtes, det er da ikke noe grunn til å holde det hemmelig! Med mindre han samtidig har avtalt å møte diverse andre jenter og vil holde dere hemmelige for hverandre fordi han ikke vi lbli avslørt som player. Dette virker IKKE bra!! IKKE la ham bruke deg for sex hvert fall, sex skal du ha med en som du er TRYGG på og FORELSKET i. Ellers ender man fort opp med maaaaange partnere, noe som ikke er så kult i lengden.

Hilsen en voksen kvinne som ble lurt av mange sleipe frosker før hun fant sin drømmeprins

Anonymous poster hash: ef598...9fb
  • Liker 1
Gjest Nanna87
Skrevet

Kanskje han liker deg, men jeg liker ikke at han skal holde det hemmelig!

Litt rart kanskje?

Skrevet (endret)

Vibbene jeg får er at denne fyren har tenkt å bruke og kaste deg. Han passer på å ikke love deg noe som helst og vil til og med holde flørten deres hemmelig... Han her har nok flere prosjekt (jenter) på gang i sommerferien sin ja...

Han får be deg ut på en skikkelig date hvor dere kan prate sammen og bli kjent. Hvis han bare vil møte deg hjemme sent på kvelden for film og så rett over på uforpliktende sex så bør du droppe ham, i og med at du allerede har fortalt ham at du ikke ønsker å være FF. Du kan ikke si èn ting og deretter gjøre noe annet.

Ikke la gutter behandle deg som ei dørmatte, da får du ingen respekt.

Endret av Ultiva

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...